„CD Action” drożeje o 2 zł, powodem rosnące ceny papieru

Od nowego numeru miesięcznik o grach wideo „CD Action” będzie kosztował 14,99 zł, o 2 zł więcej niż poprzednio.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„CD Action” drożeje o 2 zł, powodem rosnące ceny papieru

- Problemy z dostępnością, a co za tym idzie rosnące ceny papieru sprawiły, że byliśmy zmuszeni podnieść cenę - poinformowano na fanpage’u facebookowym „CD Action”.

- Może to tylko 2 złote, ale chcemy być wobec was fair, dlatego też informujemy o tym już teraz. Szczególnie, że ta podwyżka pozwoliła nam pozostać przy obecnej jakości pisma, na czym i nam, i wam na pewno zależy - zaznaczono.

W wersji elektronicznej „CD Action” poprzednio kosztował 11,99 zł.

W połowie ub.r. „CD Action” został przejęty od Wydawnictwa Bauer przez GTEM, spółkę zależną agencji Fantasyexpo. Kilka miesięcy później GTEM w ramach emisji crowdfundingowej sprzedała swoje akcje za 1,24 mln zł.

 

W ostatnich tygodniach wzrosły ceny kilku innych tytułów prasowych. W październiku podrożał „Dziennik Gazeta Prawna”, w listopadzie - „Tygodnik Powszechny”, a z początkiem grudnia - wydawane przez Gremi Media „Rzeczpospolita” i „Parkiet”.

Wydawcy wszystkich tytułów podwyżkę tłumaczyli drożejącym papierem.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu