CEEId: skuteczna metoda identyfikacji użytkowników i zwiększania skuteczności działań performance

Nowoczesne podejście do identyfikacji użytkowników i personalizacji kampanii reklamowych stawia Wirtualną Polskę w roli lidera technologicznego na rynku marketingu internetowego. Kluczowym elementem dającym przewagę jest unikatowe narzędzie – CEEId , które efektywniej pozwala dotrzeć do klientów w świecie bez cookies i daje możliwość skutecznej reklamy we wszystkich przeglądarkach.

Materiał partnera
Materiał partnera
Udostępnij artykuł:
CEEId: skuteczna metoda identyfikacji użytkowników i zwiększania skuteczności działań performance

CEEId to uniwersalny identyfikator użytkownika, który łączy sygnały deterministyczne (takie jak pochodne adresu e-mail oraz 1st party ID) z metodami probabilistycznymi. Jego zastosowanie ,poprzez łączenie cross-domenowe wiedzy o użytkowniku, umożliwia:

• realizację kampanii sprzedażowych.• personalizację przekazu reklamowego,• optymalizację częstotliwości kontaktów z reklamą• pomiar konwersji.

Ten model identyfikacji daje marketerom możliwość wykorzystania posiadanej wiedzy o użytkownikach internetu (np. na podstawie własnych danych) i skuteczne dotarcie do nich w przeglądarkach blokujących tzw. 3rd party data np. w przeglądarce Safari.

- CEEId to nie tylko alternatywa dla cookies, to narzędzie, które pozwala nam dotrzeć do użytkowników, którzy wcześniej byli poza zasięgiem naszym i naszych partnerów biznesowych – mówi Mikołaj Twardowski, dyrektor ds. rozwoju platformy analitycznej i CEEId w Wirtualnej Polsce Holding.

grafika

Pierwsze kampanie wykorzystujące hybrydową metodologię identyfikacji działań użytkowników były przeprowadzone dla lidera e-commerce w branży elektromarketów. W rezultacie uzyskaliśmy raport wyników remarketingowych w środowiskach ,,Cookieless”. Zastosowanie produktu WP Booster – wykorzystującego technologię CEEid pozwoliło na kierowanie spersonalizowanego przekazu reklamowego do użytkowników, którzy byli do tej pory nieosiągalni. Tym samym otworzyło nowe możliwości optymalizacji przychodów w atrakcyjnych grupach użytkowników, korzystających głównie z urządzeń Apple’a.

Rozwiązania takie jak CEEId poszerza pole działań performance, oferując markom efektywne sposoby docierania do użytkowników przestrzegając rygorów ich prywatności. To pokazuje, że przyszłość reklamy cyfrowej należy do technologii, które potrafią pogodzić potrzeby marketingowe z ochroną prywatności konsumentów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek