SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polska edycja „Celebs go dating. Gwiazdy idą na podryw” w Eska TV

Od 16 listopada w Eska TV będzie można oglądać nowy program „Celebs go dating. Gwiazdy idą na podryw” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Uczestnikami w projekcie będą m.in. Rafał Jonkisz, Monika Miller i Sylwia Madeńska. W roli psychologów pojawią się Barbara Strójwąs i Marcin Mańka, ich asystentem będzie Łukasz Darłak.

Monika Miller i Łukasz Darłak w „Celebs go dating. Gwiazdy idą na podryw” fot. Aleksandra Sankowska (Eska TV)Article

„Celebs go dating. Gwiazdy idą na podryw” to polska edycja brytyjskiego formatu „Celebs go dating”, w którym znani single, pod okiem psychologów, poszukują swojej drugiej połówki. W Wielkiej Brytanii program debiutował w 2016 roku w stacji E4 i nadal jest tam emitowany.

Rafał Jonkisz, Monika Miller i Sylwia Madeńska wśród uczestników

W polskiej odsłonie programu w pierwszych odcinkach miłości poszukają: Rafał Jonkisz (Mister Polski 2015 roku, model, akrobata), „Zusje” (była modelka, obecnie zawodniczka federacji freak-figtowych Fame MMA i High League), Monika Miller (modelka, aktorka serialu „Gliniarze”), Sylwia Madeńska (choreografka, tancerka, zwyciężczyni pierwszej edycji polskiego programu „Love Island. Wyspa miłości”) i Mariusz Sobczak (trener personalny i tiktoker).

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Nad poszukiwaniami czuwać będą specjaliści. Pierwszym z nich jest Barbara Strójwąs - psycholog, terapeuta, autorka książek o miłości, związkach i singlach. Znana w social mediach jako trudnasztuka.

- Chyba każda randkująca osoba wie, że znalezienie drugiej połówki to trudne wyzwanie. Gwiazdy wcale nie mają łatwiej. „Celebs go dating” to program o ludziach, emocjach i tym, że znalezienie miłości dla każdego jest wyzwaniem. Widzowie zobaczą nie tylko zakulisowe twarze gwiazd, ale przede wszystkim to, że jako single, wszyscy borykamy się z podobnymi problemami. Dla mnie jako psychologa to fascynująca podróż do świata singli-celebrytów, który z pozoru wielu wydaje się łatwy, a w rzeczywistości jest dużo bardziej zagmatwany - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Barbara Strójwąs.

Jej kompanem w rozmowach ze znanymi singlami będzie Marcin Mańka - psycholog, trener kompetencji miękkich, coach, który spełnia się także jako prezenter radiowy i telewizyjny. W poszukiwaniach ich wspierać będzie młodszy agent Łukasz Darłak - również dyplomowany psycholog i psychoterapeuta.

- Myślę, że program „Celebs go dating” to połączenie idealne. Duża porcja rozrywki, ale też fajna okazja do rozmowy o rzeczach ważnych w kontekście randek czy relacji. Mam nadzieje, że finalnie przyniesie on widzom dużo uśmiechu, trochę wzruszenia, ale też sporo refleksji i wniosków do wykorzystania we własnym życiu - mówi Marcin Mańka.

Właśnie trwają zdjęcia do programu. Za produkcję polskiej serii formatu odpowiada Dragon Head. Reżyserami programu są Andrzej Żwirkowski i Justyna Owczarek. Producentami formatu po stronie domu produkcyjnego są Wojciech Waśkiewicz oraz Jerzy Kisała. Producentkami formatu po stronie stacji są Agata Suchecka oraz Anna Machowska.

Premiera 16 listopada w Eska TV

Premierowe odcinki programu „Celebs go dating. Gwiazdy idą na podryw” Eska TV emitować będzie w środy o godz. 22.00, począwszy od 16 listopada 2022 roku.

- Obiecujemy, że w programie „Celebs go dating. Gwiazdy idą na podryw” będzie sporo śmiechu, luzu i naturalności. Pozwoliliśmy uczestnikom być w 100 proc. sobą. Nie przebieramy ich, nie wsadzamy w wymyślone ramy, pozwalamy chodzić na randki w miejsca w których czują się dobrze. Zależało nam by produkcja pokazała wielowymiarowość ludzi. Bez względu na to czy są rozpoznawalni czy nie, szukają szczęścia, miłości, akceptacji, przyjaźni i bezpieczeństwa. Bohaterowie, na pozór dobrze znani odbiorcom, często okażą się dla widzów zaskoczeniem, a dla naszych psychologów wyzwaniem. Z każdym odcinkiem widz będzie mógł poznać ich lepiej, zrozumieć problemy z jakimi się mierzą w relacjach z ludźmi i dostrzec to czego nie widać w świecie social mediów, ścianek i czerwonych dywanów. Będzie zabawnie, będzie wzruszająco, będzie ciekawie - opisuje portalowi Wirtualnemedia.pl Agata Suchecka, producent wykonawczy programu po stronie stacji.

Udział Eska TV w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2021 roku wyniósł 0,51 proc.

Dołącz do dyskusji: Polska edycja „Celebs go dating. Gwiazdy idą na podryw” w Eska TV

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Dominik
Kolejne MTV, widać w tym kraju muzyka już nie przynosi spodziewanych zysków. W dobie kiedy każdy ma muzykę w "kieszeni" trzeba szukać zysków gdzieś indziej, ale że w takim programie? Słabo
odpowiedź
User
Gość
Nie oglądam takich programów. Wydaje mi się że to wszystko jest ustawione, wyreżyserowane, aby grać na emocjach widzów, aby pokazać to co się lepiej sprzeda. Takie jest moje zdanie, i nie oglądam takich programów.
odpowiedź
User
Tau
Nowa pasza dla widzów.
odpowiedź