SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

W październiku w Polsacie najdroższe reklamy przy „Mega Hicie” i „W rytmie serca”

W ofercie reklamowej Polsatu na październik br. ceny w niektórych pasmach są wyższe, a w innych niższe niż przed rokiem. Najwięcej trzeba zapłacić za emisję filmu reklamowego w paśmie filmowym „Mega Hit” oraz przy serialu „W rytmie serca”.

Barbara Kurdej-Szatan i Mateusz Damięcki Article

W porównaniu z październikiem ub.r. zdrożały reklamy m.in. przy „Wydarzeniach” i prognozie pogody, serialach „Pierwsza miłość” i „Przyjaciółki”, czy takich programach, jak „Nasz nowy dom”. Taniej jest z kolei przy show „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”, serwisie sportowym czy niedzielnym paśmie kabaretowym.

Reklamodawcy najwięcej zapłacą za emisję spotu w paśmie filmowym „Mega Hit” - nawet do 86,2 tys. zł (cena netto dla spotu 30-sek., bez rabatów). W październiku ub.r. było to 75,3 tys. zł.

70 tys. zł kosztuje natomiast reklama przy serialu „W rytmie serca”. Emisje spotów przy innych serialach Polsatu mają znacznie niższe ceny. Za film reklamowy w bloku przy „Pierwszej miłości” marketerzy zapłacą 51,8 tys. zł, czyli 500 zł mniej niż w październiku ub.r. Natomiast na spot przy serialu „Przyjaciółki” trzeba wydać 56,4 tys. zł (przed rokiem 52,6 tys. zł), a przy produkcji „Świat według Kiepskich” - do 51,1 tys. zł (przed rokiem 47 tys. zł).

Spośród programów rozrywkowych najdroższą pozycją dla reklamodawców jest prowadzony przez Katarzynę Dowbor „Nasz nowy dom”. Cena emisji spotu przy nim wynosi nawet 66,2 tys. zł, czyli 2,8 tys. zł więcej niż w październiku ub.r.

Za spot przy show „Supermodelka Plus Size” trzeba zapłacić 57,8 tys. zł, przy „Wyspie przetrwania” -  53,2 tys. zł. Emisja filmu reklamowego przy „The Brain- Genialny Umysł” to wydatek rzędu 46,9 tys. zł, a przy „Twoja Twarz Brzmi Znajomo” -  41,9 tys. zł (w październiku ub.r. - 59,6 tys. zł).

4 tys. zł mniej niż przed rokiem zapłacą reklamodawcy za emisję filmu reklamowego w niedzielnym, wieczornym paśmie kabaretowym - 66,5 tys. zł.

Cena spotu przy „Wydarzeniach” wynosi 66,9 tys. zł w niedziele i do 56,4 tys. zł w dni powszednie (w październiku ub.r. było to odpowiednio: 54,8 tys. zł i 51,8 tys. zł).

Reklama przy serwisie sportowym to z kolei wydatek rzędu 59,2 tys. zł za emisję w niedziele i do 57 tys. zł w dni robocze (w ub.r, było to odpowiednio: 59,9 tys. zł i 56,4 tys. zł), a przy prognozie pogody: 73,1 tys. zł w niedzielne wieczory i do 60,2 tys. zł od poniedziałku do piątku (przed rokiem było to odpowiednio: 70,1 tys. zł i 53 tys. zł).

Polsat Media ogłosiło ceny reklam na październik br. jako ostatnie biuro reklamy telewizyjnej  po TVN Media i biurze reklamy TVP.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: W październiku w Polsacie najdroższe reklamy przy „Mega Hicie” i „W rytmie serca”

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marcin
Czyli Wyspa przetrwania okazała się Wyspą porażki.
17 8
odpowiedź
User
ja
W rytmie serca zje w tej ramówce Dziewczyny ze Lwowa, w komercyjnej już je połknął, w 16-59 też, a w ogólnej - kwestia czasu. Koniec dominacji TVP1 jaką dawało jej swego czasu Ranczo w niedzielne wieczory. Tym razem serial tego samego Producenta nie jest aż tak silny żeby wojować z innymi.
17 9
odpowiedź
User
no
Czyli Wyspa przetrwania okazała się Wyspą porażki.

Program Dowbor więcej warty niż ta Wyspa. W sumie mogli to co wywali kasy na ten wyjazdowy program dołożyć do programu Dowborowej, przynajmniej jakiś pożytek dla tych ludzi by był.
12 9
odpowiedź
User
Rocky
Kocham Wyspę przetrwania, mega program
9 13
odpowiedź
User
X
Czy "W rytmie serca" to sukces
12 9
odpowiedź