SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Kuchenne Rewolucje”, „Ameryka Express”, „Diagnoza” i „Pod powierzchnią” najdroższe w cenniku TVN na październik

Ponad 80 tys. zł zapłacą w październiku za 30-sek. spot reklamodawcy zainteresowani emisją reklam w blokach przy takich produkcjach na antenie TVN, jak „Kuchenne Rewolucje”, „Top Model”, „Ameryka Express” oraz serialach „Diagnoza” i „Pod powierzchnią”.

Screen ze spotu wizerunkowego TVN, fot. TVN Article

Najwyższa stawka za emisję 30-sek. spotu w październiku na antenie TVN wynosi 80,2 tys. zł (cena netto, bez rabatów). Taka cena dotyczy pięciu pozycji programowych stacji: „Kuchennych Rewolucji”, show „Ameryka Express” i „Top Model”  oraz seriali „Diagnoza” i „Pod powierzchnią”. Ten ostatni debiutuje w TVN w niedzielę 21 października o g. 21.30. Zastąpi obecnie nadawaną „Pułapkę” , przy której reklamę wyceniono na 65,2 tys. zł.

Z wydatkiem ponad 70 tys.. zł muszą liczyć się marketerzy zainteresowani emisją reklam przy kulinarnym show „Masterchef” czy sobotnim „Mam talent”. Spot przy pierwszej produkcji kosztuje 75,2 tys. zł, a przy drugiej jest 700 zł droższy (75,9 tys. zł).

Na reklamę przy „Milionerach” trzeba wydać do 66,4 tys. zł, przy „Ślubie od pierwszego wejrzenia” - 59,6 tys. zł, a przy serialu „Na Wspólnej” - 62,9 tys. zł.

Cena spotu emitowanego przy „Faktach” kosztuje 63,2 tys. zł w dni robocze i 67,7 tys. zł w niedzielny wieczór. Stawki dla serwisu sportowego wynoszą odpowiednio 49,5 tys. zł i 48,1 tys. zł, a dla prognozy pogody – 45,8 tys. zł i 45,3 tys. zł.

TVN Media jako drugie biuro reklamy po TVP opublikowało cennik reklam na październik.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w I półroczu br. wyniósł 9,32 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Kuchenne Rewolucje”, „Ameryka Express”, „Diagnoza” i „Pod powierzchnią” najdroższe w cenniku TVN na październik

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl