SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Cennik reklamowy TVP: drożeje „M jak miłość”, tańszy Sylwester

W grudniowym cenniku reklamowym Telewizji Polskiej spoty są średnio o 0,5 proc. tańsze niż rok wcześniej. Najwięcej trzeba wydać na reklamy przy serialu „M jak miłość” w TVP2 oraz między „Wiadomościami” a serwisem sportowym w TVP1.

Zgodnie z cennikiem reklamowym TVP na grudzień spot przed poniedziałkowym odcinkiem „M jak miłość” kosztuje 85 tys. zł, przed wtorkowym - 87,9 tys. zł, a po nich - odpowiednio 64,2 i 69 tys. zł (wszystkie podane w tekście kwoty to ceny reklam 30-sekundowych). To nieco więcej niż przed rokiem, kiedy za spoty przy serialu trzeba było zapłacić od 71 do 79 tys. zł.

Nieco tańsze dla marketerów są inne popularne seriale TVP2. Najdroższe reklamy przy „Na dobre i na złe” kosztują 64,2 tys. zł (wobec 69 tys. zł przed rokiem), a przy „Barwach szczęścia” - 59,1 tys. zł (2,9 tys. zł mniej niż rok wcześniej).

Z kolei w TVP1 ceny reklam przy „Rodzinka.pl” wynoszą maksymalnie 44,4 tys. zł, a przy „Ojcu Mateuszu” - 40,6 tys. zł. To trochę więcej niż przed rokiem, kiedy te spoty kosztowały po 39 tys. zł.

Najdroższe reklamy przy „Sylwestrze z Dwójką” kosztują 57,2 tys. zł (wobec 65 tys. zł rok wcześniej). Przypomnijmy, że w tym i trzech kolejnych latach TVP2 będzie transmitować sylwestrowy koncert z Wrocławia (więcej na ten temat).

W TVP1 jak zwykle najdroższe są spoty w blokach reklamowych między głównym wydaniem „Wiadomości”, serwisem sportowym i prognozą pogody. Za emisję spotu w niedzielę między „Wiadomościami” a „Sportem” trzeba zapłacić od 69,8 do 71,7 tys. zł. To więcej niż przed rokiem, gdy reklama w tym paśmie kosztowała maksymalnie 67 tys. zł.

Na spot przed „Magazynem Ekspresu Reporterów” trzeba wydać 49,2 tys. zł (2,2 tys. zł więcej niż rok wcześniej”, a przed „Tomaszem Lisem na żywo” - 37,9 tys. zł (1,3 tys. zł mniej niż przed rokiem).

W poniedziałek i wtorek można kupować reklamy w TVP wprost z grudniowego cennika. Na środę zaplanowano buking pakietów PakRat, a na czwartek - buking pakietów KZP.

 

Dołącz do dyskusji: Cennik reklamowy TVP: drożeje „M jak miłość”, tańszy Sylwester

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl