SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„M jak miłość” i „Barwy szczęścia” najdroższe w grudniowym cenniku TVP

W opublikowanym na grudzień br. cenniku reklamowym Telewizji Polskiej zdecydowana większość reklam kosztuje więcej niż przed rokiem. Staniały jedynie spoty przy „Wiadomościach”. Najwięcej trzeba z kolei zapłacić m.in. za obecność w blokach przed „M jak miłość” i „Barwy szczęścia”.

siedziba Telewizji Polskiej, fot. TVPArticle

Najdroższy spot reklamowy wyemitowany w grudniu w TVP kosztuje 100 tys. zł (cena netto dla spotu 30-sek., bez rabatów). Ta cena dotyczy reklamy, która pojawi się w specjalnym bloku reklamowym w TVP1 po głównym wydaniu „Wiadomości”, 25 grudnia br.

Poza nim najwyższe ceny mają spoty przy serialach „M jak miłość” i „Barwy szczęścia” w TVP2. Reklama przy pierwszym kosztuje nawet 82,2 tys. zł (wobec 60 tys. zł w grudniu ub.r.),, a przy drugim – do 67,3 tys. zł (przed rokiem 47,8 tys. zł).

58,7 tys. zł trzeba zapłacić za reklamę przy serialu „Na dobre i na złe” (czyli 5,1 tys. zł więcej niż w grudniu ub.r.).
Z kolei ceny reklam przy piątkowych serialach „O mnie się nie martw” i „Rodzinka.pl”wynoszą odpowiednio: 47 tys. zł i 36,5 tys. zł. W grudniu ub.r. wynosiły 24,8 tys. zł i 19 tys. zł.

Wśród seriali, które emitowane są w TVP1 najdroższą reklamowo pozycją są niedzielne „Dziewczyny ze Lwowa”  - za emisję spotu przy tej produkcji trzeba zapłacić 45,6 tys. zł. W pierwszej połowie grudnia o tej porze TVP1 rozpocznie emisję serialu „Blondynka” - cena spotu zostanie niezmieniona.

Na reklamę przy „Ojcu Mateuszu” trzeba wydać 38,4 tys. zł (1,3 tys. zł więcej niż rok temu), a przy „Komisarz Alex” - 35,2 tys. zł.

30 grudnia br. w TVP2 rozpocznie się program rozrywkowy „Voice Kids” - spot przy nim wyceniono na 21,7 tys. zł.

TVP1 w grudniu br. będzie relacjonować zawody rozgrywane w ramach Pucharu Świata w skokach narciarskich. Spoty przy nich wyceniono w przedziale od 39 do 46 tys. zł. Przed rokiem kosztowały maksymalnie 25 tys. zł.

1 grudnia stacja będzie relacjonować losowanie grup Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej Rosja 2018. Pierwszeństwo zakupu czasu reklamowego w bloku przy tej transmisji mają sponsorzy mundialu. Jeżeli zostaną wolne miejsca, za spot reklamodawcy zapłacą 20 tys. zł.

Z kolei 6 grudnia br. TVP1 będzie pokazywać mecz Ligi Mistrzów. Pozycje w blokach sprzedawane będą najpierw w drodze licytacji. W cenniku reklamy wyceniono na 45 tys. zł.

Jedyne reklamy, które w grudniu br. kosztują mniej w porównaniu z grudniem ub.r. to te w bloku przy wieczornym, głównym wydaniu „Wiadomości” w TVP1.

Spot w niedzielny wieczór kosztuje 35,5 tys. zł (wobec 48,8 tys. zł rok temu), a w dni powszednie - od 13,4 do 13,9 tys. zł (w ub.r. od 19 do 22,2 tys. zł).

Na reklamę przy serwisie sportowym trzeba wydać w grudniu br.  55,5 tys. zł w niedziele i do 41,9 tys. zł w dni robocze. Przed rokiem było to odpowiednio: 42,6 tys. zł i 34 tys. zł.

Z kolei spot przy prognozie pogody wyceniono na 50,6 tys. zł w niedziele i do 38,2 tys. zł od poniedziałku do piątku. W grudniu ub.r. było to odpowiednio 41,6 tys. zł i 30,8 tys. zł.

Biuro Reklamy TVP rozpoczyna sprzedaż czasu antenowego wg cennika od czwartku. Będzie ją prowadzić do 23 listopada. Zamówienia na pakiety KZP będą przyjmowane do 20 listopada.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „M jak miłość” i „Barwy szczęścia” najdroższe w grudniowym cenniku TVP

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl