SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Ceramika pięknego wnętrza"

Właśnie pod tym hasłem marka Tubądzin prezentuje wybrane motywy, promujące kolekcje płytek ściennych i podłogowych

Obecne działania outdoorowe są ściśle powiązane z rozpoczętą w lutym kampanią prasową. Celem prowadzonej etapowo komunikacji jest konsekwentne budowanie wizerunku marki Tubądzin jako specjalisty nie tylko w produkcji płytek, ale również ciekawej stylizacji wnętrz.

Kampanię przygotowała i zrealizowała agencja reklamowa Just, która obsługuje budżet Tubądzina od czerwca 2003 roku.

Media zakupił dom mediowy Media Concept.

Dołącz do dyskusji: "Ceramika pięknego wnętrza"

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
vbzsdre
zobacz tu:

http://swiatceramiki.blogspot.com
odpowiedź