SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Cezary Gmyz przeprasza Piotra Bachurskiego za nieprawdziwe sugestie o jego powiązaniach z obcą agenturą

Korespondent Telewizji Polskiej w Niemczech Cezary Gmyz przeprosił Piotra Bachurskiego, redaktora naczelnego „Gazety Finansowej” i „Warszawskiej Gazety”, za wpis twitterowy o nim z lutego ub.r. W tweecie Gmyz napisał o rzekomych związkach Bachurskiego z obcą agenturą.

Cezary Gmyz, fot. TV Republika Article

W niedzielę Cezary Gmy zamieścił na Twitterze przeprosiny dotyczące wpisu z 5 lutego ub.r. „sugerującego powiązania Piotra Bachurskiego z obcą agenturą, która to sugestia nie jest i nigdy nie była zgodna z prawdą”.

Serwis internetowy „Najwyższego Czasu” podał, że publikacja przeprosin to efekt ugody zawartej przez Gmyza po tym, jak Bachurski wniósł przeciw niemu pozew sądowy. Dziennikarz TVP w ugodzie zobowiązał się też do pokrycia kosztów sądowych.

Twitterowy profil Cezarego Gmyza obserwuje obecnie 160,9 tys. użytkowników.

Od października ub.r. Cezary Gmyz nie wykonywał prawomocnego wyroku nakazującego mu publikację w „Gazecie Polskiej Codziennie” przeprosin skierowanych do Leszka Szymowskiego. Gmyz w serii wpisów zarzucił mu m.in. współpracę z komunistyczną Służbą Bezpieczeństwa.

Leszek Szymowski uzyskał prawo do zastępczego wykonania wyroku, a „GPC” poinformowała go, że publikacja przeprosin kosztuje jedynie 73,80 zł. Ostatecznie tę kwotę zapłacił Gmyz, przeprosiny zamieszczono pod koniec października br.

Z kolei w grudniu ub.r. Sąd Apelacyjny w Warszawie orzekł, że w autorzy i wydawca książki „Resortowe dzieci. Media” mają przeprosić za naruszenie dóbr osobistych Piotra Bachurskiego,, natomiast nie muszą płacić mu 80 tys. zł zadośćuczynienia. W procesie karnym dotyczącym tej książki po kasacji wyroku uniewinniającego Dorota Kania została uznana za winną. - Uważam, że w obu procesach, cywilnym i karnym, wyroki są absolutnie nieadekwatne do stanu faktycznego - skomentowała Kania, zapowiadając skargi kasacyjne.

Wydająca „Gazetę Finansową” spółka Federal Media Company FMC zanotowała w ub.r. spadek wpływów o 22,7 proc. do 532,5 tys. zł, a jej strata netto zmalała ze 107,9 do 0,8 tys. zł. W przypadku FreeDomMedia, wydawcy „Warszawskiej Gazety” i „Polski Niepodległej”, przychody zmniejszyły się o 6,6 proc. do 4,83 mln zł, a zysk netto z 746,1 do 507,5 tys. zł.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Cezary Gmyz przeprasza Piotra Bachurskiego za nieprawdziwe sugestie o jego powiązaniach z obcą agenturą

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Robert
Jak Gmyz pisze że "pada deszcz" to wiem że nie pada. A jak teraz przeprasza to nie wiem czy przeprasza czy ma powiązania agenturalne.
6 0
odpowiedź