Blik zyska nowy branding dźwiękowy

Należąca do Group One agencja kreatywna Change Serviceplan, we współpracy z MassiveMusic Warsaw, odpowiada za stworzenie nowej, kompleksowej identyfikacji dżwiękowej dla marki Blik (Polski Standard Płatności).

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Blik zyska nowy branding dźwiękowy

Nowe brzmienie będzie towarzyszyć użytkownikom w kluczowych momentach interakcji z Blikiem.

Celem nowej identyfikacji dźwiękowej jest nie tylko wyróżnienie marki, ale przede wszystkim stworzenie spójnego i zapamiętywalnego ekosystemu dźwiękowego. Kluczowymi elementami sonic branding są m.in. Sonic Logo w dwóch aranżacjach oraz 90-sekundowy utwór Sonic DNA Track.

– Wprowadzenie dedykowanego sonic brandingu to ważny i naturalny etap w ewolucji marki. Muzyka od zawsze była integralną częścią komunikacji Blika, podkreślając jego lifestylowy i pozytywny charakter. To strategiczne działanie dla marki, które jeszcze mocniej zakorzeni ją w świadomości konsumentów - komentuje Michał Tyburcy, business director, Change Serviceplan.

Nowy sonic branding Blika został premierowo wykorzystany w spocie z udziałem Eryka Lubosa, który powstał w ramach szerokozasięgowej kampanii marki promującej nową usługę “Płatności Powtarzalne BLIK”.

Za strategię i nadzór nad wdrożeniem nowej identyfikacji dźwiękowej odpowiada agencja Change Serviceplan. Koncepcję kreatywną oraz produkcję wszystkich zasobów dźwiękowych zrealizowała agencja MassiveMusic Warsaw. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu