SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Chata Polska ma nowe logo, prowadzi remodelling sklepów

Po 25 latach działania na polskim rynku Chata Polska – sieć marketów spożywczych zdecydowała się na wprowadzenie nowego konceptu brandingu oraz planu kompleksowego remodellingu swoich sklepów.

Prezentacja nowego logo w czasie uroczystości 25-lecia. Na zdjęciu od lewej Maciej Mitoraj, Joanna Bytner, Kamil Siemiński, Robert Siemiński i prowadzący galę Maciej KurzajewskiArticle

Uwspółcześnienie brandingu przejawi się przez odejście od charakterystycznego elementu marki, jakim jest postać łowiczanki i zastąpienie jej przez bardziej syntetyczną formę wywiedzioną z łowickiego pasiaka i elementów charakterystycznych dla zadaszeń rynków i targowisk.

Rebranding marki to wizualna reinterpretacja fundamentalnych wartości właścicieli sieci: doceniania jakości polskiej żywności tradycyjnej, jej świeżości, lokalnych producentów i dostawców, tradycyjnej, naznaczonej bliskością formy kontaktu i obsługi klienta.

Zmiana na jubileusz 25-lecia

– Rynek nieustannie się rozwija, a my rozwijamy się wraz z nim. Nieprzypadkowo ogłaszamy program zmian w dniu, w którym obchodzimy jubileusz 25-lecia. Zmiana znaku to nie odejście od naszego DNA; zależy nam raczej na kontynuacji tych wartości, które są ważne dla naszych klientów, z których sieć wyrosła i na których oparła swój rozwój – mówi Robert Siemiński, prezes zarządu Chaty Polskiej.

Za kreowanie wizji rozwoju marki, w tym za proces rebrandingu i remodellingu sklepów odpowiedzialny jest dyrektor ds. komercyjnych grupy Maciej Mitoraj. Rebranding Chaty Polskiej opracowała agencja  TouchIdeas.

– Postanowiliśmy zachować kolorystykę i dokonać syntezy znaczeń obecnych w poprzednim logo, jednocześnie nadając nowemu świeżości i współczesnego charakteru - opowiada Maciej Mitoraj.

Chata Polska: na górze nowy logotyp, na dole poprzednia wersja

Chata Polska stawia na remodelling sklepów

Nowy branding to pierwszy etap zmian. Marka planuje rozpocząć remodelling swoich sklepów już w pierwszym kwartale 2023 r. Wprowadzeniu odświeżonego logo firmy towarzyszyć będzie remodelling, a więc reorganizacja sal sprzedaży, bardziej efektywna ekspozycja towarów, a także szereg innowacji technologicznych umożliwiających optymalizację zużycia energii oraz zwiększenie wygody zakupów poprzez m.in. wprowadzenie kas samoobsługowych.

Dołącz do dyskusji: Chata Polska ma nowe logo, prowadzi remodelling sklepów

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
B
Zabrakło czerwieni, a ta zieleń to już prawie z zieloności wypada.
odpowiedź
User
zmiana na gorsze
Nie zachęca ...
odpowiedź