SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Chcieć to móc!” - Otylia Jędrzejczak i Zelmer promują zdrowy styl życia

Marka Zelmer (produkowana przez BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego) wraz z Fundacją Otylii Jędrzejczak rozpoczynają ogólnopolski projekt edukacyjny Otylia Swim Tour. Jego głównym zadaniem jest promowanie aktywnego i zdrowego stylu życia wśród dzieci i młodzieży.

Article

Otylia Jędrzejczak we wspólnych działaniach z Zelmerem będzie motywować i zachęcać młodych ludzi do sportu i prowadzenia zdrowego stylu życia.

- Zdrowa dieta, aktywność fizyczna czy podejmowanie wyzwań nie tylko dotyczących obowiązków domowych, to ważne punkty odniesienia w nowej strategii marki Zelmer, która pod hasłem „Chcieć to móc” udowadnia, że nie ma rzeczy niemożliwych, trzeba tylko chcieć. Naturalną więc była dla nas decyzja o zaangażowaniu się w projekt Otylia Swim Tour, który zachęca do podejmowania wyzwań i stawiania czoła własnym ograniczeniom - wyjaśnia Małgorzata Godlewska, brand manager marki Zelmer w firmie BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego.

W ramach trwającej kilka miesięcy akcji organizowane będą warsztaty dla uczniów w wieku od 9 do 14 roku życia. W każdym z sześciu spotkań w wybranych miastach (Katowicach, Łodzi, Opolu, Elblągu, Piasecznie i Rudzie Śląskiej) weźmie udział stu młodych zawodników, ich rodzice oraz nauczyciele i trenerzy. Dla dzieci zajęcia praktyczne na pływalni oraz sali gimnastycznej poprowadzą wraz z Otylią Jędrzejczak obecni reprezentanci Polski w pływaniu.

Otylia Swim Tour będzie zachęcać do aktywności sportowej także użytkowników internetu. W tym celu uruchomiono serwis fitmapy.pl - każde miasto-gospodarz wydarzenia będzie współtwórcą wirtualnej mapy miejsc, w których można aktywnie spędzić czas. 

Projekt promowany będzie w mediach społecznościowych - na Facebooku (Fundacja Otylii oraz Zelmer) i Instagramie (Otylia Swim Tour i Zelmer) - oraz w komunikacji PR. Patronat honorowy nad akcją sprawuje Ministerstwo Sportu i Turystyki oraz PKOl.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Chcieć to móc!” - Otylia Jędrzejczak i Zelmer promują zdrowy styl życia

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl