„Chcieć to móc” w kampanii sprzętu AGD marki Zelmer (wideo)

Rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa odkurzaczy i urządzeń kuchennych marki Zelmer (produkowanych przez BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Zelmer. Chcieć to móc”, przygotowały firmy marketingowe Heart&Brain, Unlimited, HyperCrew, Insignia, OMD i ACR Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Chcieć to móc” w kampanii sprzętu AGD marki Zelmer (wideo)

Pierwszy spot z kampanii opowiada o małżeństwie próbującym dojść do kompromisu w sprawie posiadania psa. Problem sierści, piachu czy włosów na dywanie rozwiązuje odkurzacz Flooris „Pogromca Sierści” marki Zelmer.

W innych reklamach prezentowane są urządzenia kuchenne Zelmer. Kampania przekonuje, że są one niezawodne i funkcjonalne oraz pomagają w spełnianiu potrzeb użytkowników w życiu codziennym

Akcja jest skierowała przede wszystkim od osób w wieku 25-35 lat oraz ludzi nieznających dobrze produktów marki Zelmer.

 

Kampania jest prowadzona od początku marca w telewizji (spot odkurzaczy i billboard sponsorski urządzeń kuchennych w wybranych kanałach głównych i tematycznych, m.in. TVN, TVP1, TVP2 i Polsacie), internecie (serwisy VoD, największe portale, serwisy e-commerce, aktywności na Facebooku, konkurs dla internautów z podejmowaniem wyzwań), prasie (20 najpopularniejszych magazynów poradnikowych i lifestyle’owych) oraz punktach sprzedaży. Potrwa do końca kwietnia (spot odkurzaczy będzie nadawany do 10 kwietnia).

grafika

Kreacją i produkcją spotów telewizyjnych zajęła się agencja Heart&Brain, reklamy prasowe przygotowały Heart&Brain i Unlimted (ta druga odpowiada też za całościową koncepcję kampanii i materiały POS). Działania w internecie realizuje Insignia, a w social media - HyperCrew.

Za zakup mediów odpowiadają domy mediowe OMD (telewizja, prasa) i ACR Media (internet).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK