PepsiCo promuje chrupki Cheetos w ksztłacie hashtagów

Pod hasłem „A Ty co ułożysz z Cheetos Hashtags?” ruszyła ogólnopolska kampania, w której koncern PepsiCo promuje limitowane chrupki Cheetos o kształcie w postaci hashtagu. Ich debiut wspiera kampanią i konkursem.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
PepsiCo promuje chrupki Cheetos w ksztłacie hashtagów

Cheetos w kształcie hashtagów promowane są kampanią obejmującą m.in. telewizję oraz zasięgowe działania online na kluczowych platformach.

Aktywności marki to również współpraca z influencerami, m.in Dominikiem Rupińskim, Sylwią Lipką, Agnieszką Włodarczyk oraz Anetą Zając, a także aktywacja konsumencka.

- Sięganie po nowe smaki oraz możliwość jedzenia razem z rodziną to najczęstsze powody, dla których konsumenci wybierają chrupki. Z myślą o wspólnym chrupaniu marka Cheetos przygotowała coś specjalnego. To dwa nowe, limitowane warianty smakowe – tost z ketchupem i grillowana kanapka z serem o atrakcyjnym kształcie. To nie wszystko - stworzyliśmy też specjalną aktywację, poprzez którą chcemy zaangażować całe rodziny do wspólnej zabawy z unikalnymi kształtami Cheetos Hashtags – powiedział Maciej Morzywołek, młodszy kierownik marki Cheetos.

Na potrzeby promocji zorganizowano specjalny konkurs „Opisz obraz z Cheetos”. By wziąć w nim udział, nalezy kupić dowolną paczkę chrupek Cheetos i zachować dowód zakupu. Konkurs podzielony jest na 8 tygodniowych etapów. Zadaniem uczestników jest kreatywne opisanie obrazu Cheetos, prezentowanego w bieżącym etapie. Zgłoszenia konkursowe przyjmowane są do 27 grudnia br. po rejestracji paragonu. Wśród nagród są m.in. telefony Apple iPhone 13 128GB oraz 100 nagród pieniężnych o wartości 100 zł.

Przygotowaniem komunikacji zajęła się agencja VMLY&R, zakupem mediów - Media Direction OMD, a za obsługę konkursu odpowiada Avanti.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?