SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Chevrolet Trax reklamowany screeningowo

Ruszyła internetowa kampania reklamowa nowego Chevroleta Trax oparta na formacie screening oferowanym w modelu RTB. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają agencja Amnet Polska i dom mediowy Carat Polska.

Chevrolet Trax reklamowany screeningowo

Kampania nowej wersji Chevroleta Trax przebiega pod hasłem „Nowy wymiar tradycji”. Reklamy podkreślają, że samochód ten jest dostępny od 59,99 tys. zł. Grupą docelową są osoby w wieku 30-54 lat, mieszkające w dużych miast i prowadzące aktywny styl życia.

Kampania jest oparta na reklamach w formie screeningowych, łączących dwa formaty: tapetę i billboard/doublebillboard. Są one wyświetlane w serwisach Money.pl i NK.pl (m.in. na stronie logowania). Powierzchnie te są oferowane w modelu Real-Time Bidding.

Za przygotowanie i koordynację kampanii odpowiada agencja Amnet Polska oraz dom mediowy Carat Polska.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Chevrolet Trax reklamowany screeningowo

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kawka
Miałem nadzieję że dowiem się z traści wiadomości o co chodzi . Nie udało sie :) Czy mogę prosić o wyjaśnienie słabszym tego bełkotu : oparta na formacie screening oferowanym w modelu RTB :) ?
8 8
odpowiedź