Chimney Poland zmienia swój zespół i ofertę, Marcin Drabiński za Pawła Miłkowskiego

Chimney Poland z początkiem miesiąca wprowadził zmiany personalne i na nowo ułożył swój profil. Po rozstaniu z Pawłem Miłkowskim realizacją nowego modelu działalności zajmie się pełniący obowiązki dyrektora zarządzającego Marcin Drabiński.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Chimney Poland zmienia swój zespół i ofertę, Marcin Drabiński za Pawła Miłkowskiego

Istniejąca kilkanaście lat na rynku Chimney Poland oferuje współpracę z trzema działami - Commercial, Feature & Television oraz Content. W ciągu kilku tygodni zostanie otwarte drugie biuro firmy w centrum Warszawy.

Na czele działu Commercial stanie Maja Grudzińska, nowa osoba w spółce. Szefem działu Feature & Television została Zuzanna Hencz ze spółką związana od roku, natomiast działem Content kierować będzie Adam Dąbkowski.

Zaangażowany we wspieranie polskiego kierownictwa pozostanie CEO Grupy Chimney Michał Kalinowski.

Marcin Drabiński z Chimney Poland związany jest od ponad dekady. Przez ostatnie lata jako head of VFX & 3D wraz z zespołem Chimney Group skupiał się na projektach zagranicznych, pracując zarówno nad projektami fabularnymi jak i reklamowymi m.in. dla takich marek jak Sony, Chevrollet, Porshe, BMW, KIA, Audi.

Maja Grudzińska zaczynała swoją karierę jako kierownik produkcji seriali i programów telewizyjnych. Następnie, przez prawie cztery lata była szefem produkcji w brytyjskiej firmie Breakthru Films. Miała też okazję współpracować przy produkcji amerykańskiego reality show "The Amazing Race", dla stacji CBS. Później, jako producent, współpracowała z firmą Mojotribe i Yakumama, głównie przy projektach reklamowych. Jest współzałożycielką i dyrektor zarządzającą postprodukcyjnego studia Miło.

Zuzanna Hencz zaczynała swoją pracę jako drugi kierownik produkcji i kierownik produkcji przy długo i krótkometrażowych filmach fabularnych, później zaś rozwijając projekty wielu polskich reżyserów. Pracowała z takimi twórcami jak Tomasz Wasilewski („Płynące wieżowce”), Anna Jadowska („Wild roses”), czy Marcin Wrona („Chrzest”, „Demon”) z którym od 2014 wspólnie rozwijała jego własną spółkę Magnet Man Film, której obecnie jest wspólniczką.

Adam Dabkowski, producent i kierownik produkcji od siedmiu lat związany z branżą filmową, a od pięciu lat w produkcji filmów reklamowych. Wcześniej współpracował m.in. z Flotą Filmową, Muchas Gracias i Agencją Artgraph. Wyprodukował prawie 50 filmów reklamowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"