SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Chodzący katar w kampanii NeoAfrinu (wideo)

W telewizji trwa kampania leku na katar NeoAfrin. Akcję na zlecenie firmy Schering-Plough przygotowały agencja Ambasada Brand Communications i dom mediowy Initiative Media.

Kampania NeoAfrinu przedstawia ten lek jako rozwiązanie dla osób, którym katar utrudnia sen i funkcjonowanie w ciągu dnia. Koncept kreatywny reklamy pod hasłem „Udrożnij nos. Na długo!” opiera się na personifikacji zakatarzonego nosa.



Akcja oprócz telewizji (kanały z oferty TVP, TVN i Polsatu, kanały z pakietów Discovery i At Media) pod koniec marca obejmie też internet i BTL.

Kreację kampanii – zaplanowanej na cały marzec – przygotowała agencja Ambasada Brand Communications z Grupy Czteryczwarte, natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Media.

Dołącz do dyskusji: Chodzący katar w kampanii NeoAfrinu (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kid
odrażający nochal, nie można było pokazać ładnego, zgrabnego noska? Nie podoba mi się ta reklama
odpowiedź