SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Choinkowy trik Plushaka reklamuje Plush na Kartę (wideo)

W bożonarodzeniowej kampanii Plush na Kartę reklamowana jest usługa dostępu do internetu i nielimitowane SMS-y. Akcję przygotowały firmy Scholz & Friends Warszawa, TFP, Human Ark i Media Direction.

Article

W nowej reklamie Plush na Kartę będący brand hero tej marki misiek Plushak chcąc popisać się w mało wybredny sposób znajomym, podpala choinkę.

Kampania podkreśla, że w ramach tej taryfy za 15 zł dostępne jest przez miesiąc 2 GB internetu i nielimitowane SMS-y do wszystkich sieci, a za 20 zł - również 9 gr za minutę połączenia do wszystkich sieci komórkowych.

Taryfa Plush na Kartę została wprowadzona na początku września br. (zobacz szczegóły), a w październiku pojawiła się w wersji Mix (więcej na ten temat).

Nowa akcja reklamowa jest prowadzona od 21 listopada w telewizji, kinach, radiu oraz internecie.

Kreację kampanii przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa, produkcją spotu - nakręconego przez Piotra Śliskowskiego, a wyreżyserowanego przez Wojtka Wawszczyka i Kamila Polaka - zajął się dom produkcyjny TFP, a animację wykonało studio Human Ark. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Choinkowy trik Plushaka reklamuje Plush na Kartę (wideo)

24 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tomek
Reklama jak reklama, co kto lubi, ale oferta akurat ok. Na fejsa czy twitka całkiem spoko bajtów, no a do tego sms nielimitowane. Dobry Plushak, dobry :)
8 21
odpowiedź
User
Maks
A ja się uśmiałem. Wiadomo, że z dystansem trzeba podejść do całej tej kampanii Plusza. Jest robiona z takim mrugnięciem oka do młodego widza. I to ich zdaje się przyciąga, bo właśnie pod młodzież te pakiety są przygotowywane. Więc nie ma się tu czego czepiać, póki ten Plush jest atrakcyjny.
13 22
odpowiedź
User
Beeeeeeeeeeeeee
Jesteście żałośni, wulgarni i obrzydliwi w swojej reklamie. Brak wam polotu i kultury. Choinka Bożonarodzeniowa jest symbolem religijnym chrześcijan i wykorzystanie tego symbolu, w taki sposób, do przekazu w reklamie swojej oferty jest naruszeniem uczuć religijnych. Postaram się, abyście zostali podani do sądu za obrazę uczuć religijnych. Mam nadzieję, że znajdą się młodzi Polacy, którzy wasze reklamy odrzucą i nie pozwolą się traktować jak stado niedorozwiniętych kulturowo przygłupów.
32 14
odpowiedź
User
Saruman
Reklama z misiem OK. Może i razie niektórych, ale miś Ted tez nie był święty, a Plushak z Plusa to jego wierna kopia. Plus kiedyś z Mumio, a teraz z Plushem robi dobry marketing.
10 15
odpowiedź
User
żenada
Tania kopia misia Teda.
15 9
odpowiedź