Chris Garbutt: z Ogilvy&Mather na global creative presidenta w TBWA

Chris Garbutt, dotychczas związany z agencją Ogilvy&Mather, objął stanowiska global creative president oraz chief creative officer w agencji TBWA. Będzie pracować w jej biurze w Nowym Jorku.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Garbutt ostatnio pracował w Ogilvy&Mather New York/East Coast jako dyrektor kreatywny. Przeszedł tu w 2014 roku z Ogilvy we Francji, gdzie zajmował identyczne stanowisko .

Funkcja global creative president w TBWA była nieobsadzona od stycznia br., kiedy to pełniący ją Rob Schwartz został mianowany CEO w TBWA/Chiat/Day.

Garbutt jako global creative president będzie nadzorował kreację dla globalnych klientów agencji, takich jak Nissan, Mc Donald's, Adidas, Pernod Ricard.

Kilka lat wcześniej pracował w TBWA, m.in. w Paryżu. Karierę zawodową rozpoczynał w TBWA w RPA w 1997 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu