Nowy show Netfliksa „Chris Rock: Selective Outrage”, który zadebiutował na platformie w wersji na żywo, staje się najpopularniejszym programem komediowym wg Nielsena

Komik Chris Rock ustanowił nowy rekord w transmisji strumieniowej. Według Nielsena, w pierwszym pełnym tygodniu na Netfliksie, program „Chris Rock: Selective Outrage” zdobył tytuł najczęściej oglądanej komedii w tygodniu pomiarowym od 6 do 12 marca. To znaczy przynajmniej od czasu, gdy Nielsen zaczął śledzić treści przesyłane strumieniowo w 2017 roku.

MM
MM
Udostępnij artykuł:
Nowy show Netfliksa „Chris Rock: Selective Outrage”, który zadebiutował na platformie w wersji na żywo, staje się najpopularniejszym programem komediowym wg Nielsena
Chris Rock, fot. materiały prasowe Netfliksa

Program specjalny Rocka skoczył o 48% proc., w stosunku do oglądalności w weekend otwarcia, do 798 milionów minut oglądania, co plasuje go na 9. miejscu na ogólnych listach przebojów transmisji strumieniowych Nielsena w tym tygodniu.

Rekord Netfliksa

„Selective Outrage” wyprzedził „Dave'a Chappelle'a: Sticks and Stones”, znacznie przewyższając poprzedni rekord tego programu specjalnego, wynoszący 573 miliony minut oglądania w ciągu tygodnia. Specjalny program komediowy Rocka znalazł się również w pierwszej czwórce najczęściej transmitowanych programów komediowych w poprzednim tygodniu pomiarowym, pomimo nieco ponad 24 godzin dostępności. Show był emitowany w serwisie Netflix w sobotni wieczór tego przedziału, przyciągając 418 milionów minut oglądania.

Netflix spodziewał się sukcesu po występie Chrisa Rocka, który odbył się 4 marca w Baltimore. W swoim ogłoszeniu platforma podkreślała, że występ komika będzie pierwszym wydarzeniem transmitowanym na żywo na platformie, na całym świecie. Robbie Praw, wiceprezes Netfliksa ds. stand-upów i formatów komediowych, powiedział w oświadczeniu, że Rock jest „jednym z najbardziej ikonicznych i najważniejszych głosów komediowych naszego pokolenia”, dodał także: „To będzie niezapomniany moment i jesteśmy zaszczyceni, że Chris niesie tę pochodnię z nami”.

Netflix ma globalnie 230 mln subskrybentów

W IV kwartale 2022 r. liczba subskrybentów Netfliksa urosła o 7,66 mln do 230,75 mln. Natomiast wzrost przychodów wyhamował do 1,9 proc., a zysk netto skurczył się z 607 do 55 mln dolarów. Współzałożyciel platformy Reed Hastings z funkcji jednego z szefów platformy przeszedł do jej rady dyrektorów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych