Christina Aguilera i raperka Latto w kampanii Pyszne.pl

Serwis do zamawiania jedzenia Pyszne.pl wystartował z nową odsłoną kampanii „Czy ktoś powiedział”. W ramach akcji piosenkarka Christina Aguilera i raperka Latto, stworzyły niecodzienny utwór.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Christina Aguilera i raperka Latto w kampanii Pyszne.pl

W ramach najnowszej kampanii 360 stopni Pyszne.pl przedstawia nowe brzmienie swojego kultowego utworu „Czy ktoś powiedział”. Po raz pierwszy do projektu zaproszono artystki reprezentujące różne gatunki muzyczne – popową artystkę Christinę Aguilerę i hip-hopową piosenkarkę Latto.

Christina Aguilera i raperka Latto w spocie Pyszne.pl

Stworzony przez londyńską agencję McCann spot rozpoczyna się od sceny, w której kurierzy podsuwają szereg dań ubranym w barokowym stylu operowym diwom Latto i Christinie. Gwiazdom towarzyszy grupa tancerzy w strojach kurierów Pyszne.pl.

Tekst 30-sekundowego spotu nawiązuje nie tylko do różnorodności oferty serwisu.

 – Poprzednia odsłona kampanii „Czy ktoś powiedział” spotkała się ze świetnym przyjęciem w Polsce, a w pewnym momencie była nawet niemałym hitem na TikToku. Liczymy, że piosenka Christiny i Latto będzie cieszyć się co najmniej tak samo dużym zainteresowaniem. Jesteśmy bardzo dumni z efektów tej współpracy, połączenie hip-hopu i opery świetnie oddaje różnorodność oferty Pyszne.pl, w której można znaleźć kuchnie z całego świata i dania na każdą okazję – dodaje Dorota Błażejewska, head of marketing Poland & Slovakia w Just Eat Takeaway.com.

Nowy wideoklip wyreżyserował Dave Meyers, reżyser teledysków, odpowiedzialny m.in. za „Humble” Kendricka Lamara, „Me!” Taylor Swift, a ostatnio „Gorilla” Little Simz.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana