Christina Aguilera i raperka Latto w kampanii Pyszne.pl

Serwis do zamawiania jedzenia Pyszne.pl wystartował z nową odsłoną kampanii „Czy ktoś powiedział”. W ramach akcji piosenkarka Christina Aguilera i raperka Latto, stworzyły niecodzienny utwór.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Christina Aguilera i raperka Latto w kampanii Pyszne.pl

W ramach najnowszej kampanii 360 stopni Pyszne.pl przedstawia nowe brzmienie swojego kultowego utworu „Czy ktoś powiedział”. Po raz pierwszy do projektu zaproszono artystki reprezentujące różne gatunki muzyczne – popową artystkę Christinę Aguilerę i hip-hopową piosenkarkę Latto.

Christina Aguilera i raperka Latto w spocie Pyszne.pl

Stworzony przez londyńską agencję McCann spot rozpoczyna się od sceny, w której kurierzy podsuwają szereg dań ubranym w barokowym stylu operowym diwom Latto i Christinie. Gwiazdom towarzyszy grupa tancerzy w strojach kurierów Pyszne.pl.

Tekst 30-sekundowego spotu nawiązuje nie tylko do różnorodności oferty serwisu.

 – Poprzednia odsłona kampanii „Czy ktoś powiedział” spotkała się ze świetnym przyjęciem w Polsce, a w pewnym momencie była nawet niemałym hitem na TikToku. Liczymy, że piosenka Christiny i Latto będzie cieszyć się co najmniej tak samo dużym zainteresowaniem. Jesteśmy bardzo dumni z efektów tej współpracy, połączenie hip-hopu i opery świetnie oddaje różnorodność oferty Pyszne.pl, w której można znaleźć kuchnie z całego świata i dania na każdą okazję – dodaje Dorota Błażejewska, head of marketing Poland & Slovakia w Just Eat Takeaway.com.

Nowy wideoklip wyreżyserował Dave Meyers, reżyser teledysków, odpowiedzialny m.in. za „Humble” Kendricka Lamara, „Me!” Taylor Swift, a ostatnio „Gorilla” Little Simz.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu