SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Chrysler zmniejszy globalne nakłady na reklamę

Koncern motoryzacyjny Chrysler zapowiedział, że nawet jeśli otrzyma od amerykańskiego rządu ratującą jego finanse pożyczkę, to zmniejszy w przyszłym roku swoje globalne nakłady na reklamę.

Według źródeł zbliżonych do producenta, do którego należą takie marki jak Chrysler, Dodge i Jeep, zamierza on zmniejszyć swój przyszłoroczny budżet reklamowy o 100 do 150 milionów dolarów - informuje serwis Marketing Week.

W tegorocznym globalnym budżecie reklamowym firmy znalazło się 500 milionów dolarów - o 175 milionów dolarów mniej w porównaniu z poprzednim rokiem. Chrysler prowadzi obecnie rozmowy z amerykańskim kongresem, przed którym stara się o 7 miliardów dolarów pożyczki, mających mu pomóc przeżyć do czasu poprawy rynkowej sytuacji.

"Przyglądamy się w skali globalnej każdemu marketingowemu dolarowi. Jednocześnie nie możemy tak po prostu wpaść w dziurę i nie komunikować się z naszymi klientami" - stwierdziła Deborah Mayer, dyrektor ds. marketingu w amerykańskim oddziale Chryslera.

Firma potwierdza też, że warty 7 milionów funtów budżet reklamowy na rynku brytyjskim zostanie obcięty, ale nie podaje w jakim stopniu.

źródło: Marketing Week

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Chrysler zmniejszy globalne nakłady na reklamę

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl