Ciasteczka Jeżyki przypominają o sobie kampanią „Niezrównane w smaku”

Jeżyki od Goplany ruszyły z nową kampanią reklamową „Niezrównane w smaku”. W jej ramach zaplanowano emisję spotu telewizyjnego, event dla influencerów czy mural. Kampanię przygotowały CreativeHarder i Papaya Films.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Ciasteczka Jeżyki przypominają o sobie kampanią „Niezrównane w smaku”

Działania objęły m.in. spot telewizyjny, kampanię OOH z muralem, kolekcję koszulek we współpracy z polską marką MIRONS oraz stworzenie pączka w warszawskiej cukierni MOD DONUTS. Akcję wspierają influencerzy - Zosia Gajewska, Bovska, Aleksandra Rogowska i Dominika Uznańska.

Materiały graficzne oraz spot telewizyjny zostały wyprodukowane przez Papaya Films, a do sesji zdjęciowej zaproszono duet Laskowski i Sandecki oraz fotografa Szymona Świętochowskiego.

 Mural i limitowana edycja pączków Jeżyki

Startowi limitowanej edycji pączka o smaku Jeżyków towarzyszył event dla influencerów.

Nie zabrakło także różnorodnych kreacji w przestrzeni miejskiej. Przy warszawskim skrzyżowaniu alei Jana Pawła II i  „Solidarności” powstał mural z delikatnym elementem 3D, z kolei na hotelu Presidential można oglądać wideo z Jeżykami.

grafika

Kampania potrwa do końca kwietnia. Za koncept kreatywny i realizację odpowiada agencja CreativeHarder.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję