Ciastka Hit w reklamach „robią imprezę” (wideo)

Pod hasłem „Hit robi imprezę” wystartowała nowa kampania reklamowa ciastek Hit (produkowanych przez Bahlsen Polska). Akcję przygotowały i realizują firmy Brainbox, Film Reaktor i Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Ciastka Hit w reklamach „robią imprezę” (wideo)

W nowym spocie chłopak z naręczem ciastek Hit informuje starszą sąsiadkę o wieczornym spotkaniu ze znajomymi, zapewniając, że będzie cicho i spokojnie. Tak naprawdę jest to ostra impreza, co widać w prezentowanych migawkach. Staruszkę bardziej interesują same ciastka, przy których wieczorem też łapie imprezowy nastrój.

Imprezowanie od wielu lat jest motywem przewodnim komunikacji marketingowej ciastek Hit. Zeszłoroczna kampania przebiegała pod hasłem „Może powodować imprezy”, a jej głównym bohaterem był imprezowicz w masce łosia (zobacz więcej).

Nowa akcja reklamowa jest prowadzona od poniedziałku w telewizji (m.in. Polsat, TVN, Eska TV, 4fun.tv, National Geographic) oraz internecie, także mobilnym (m.in. YouTube, Player.pl, Twitch.tv). Akcję zaplanowano do końca sierpnia.

Kreacją kampanii zajęła się agencja Brainbox, produkcją spotu - dom produkcyjny Film Reaktor, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów