SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Cinema City chce osiągnąć 1000 ekranów w 2012 r.

Notowany w Warszawie operator kin Cinema City International (CCI) ocenia, że w 2012 r. osiągnie liczbę 1 tys. ekranów w kinach swojej sieci, poinformował w rozmowie z agencją ISB zastępca dyrektora finansowego CCI Nisan Cohen. Oznacza to, że Cinema City zostanie drugą co do wielkości siecią kin w Europie.

Cinema City chce osiągnąć 1000 ekranów w 2012 r.

„Powinniśmy osiągnąć liczbę tysiąca ekranów w 2012 r." - powiedział ISB Cohen. Oznacza to powrót do pierwotnych założeń dotyczących tempa rozwoju sieci. W maju zeszłego roku spółka informowała, że z powodu opóźnień niektórych projektów deweloperskich może dojść do poziomu tysiąca ekranów w 2013 lub 2014 roku.

Wcześniej w czwartek spółka poinformowała, że za 28 mln euro kupiła sieć kin Palace Cinemas, która dysponuje 141 ekranami w 15 multipleksach - na Węgrzech, w Czechach i na Słowacji. Dzięki tej transakcji CCI wejdzie na rynek słowacki.

Cohen zaznaczył, że akwizycja nie wpłynie na tempo rozwoju organicznego sieci.

Spółka prowadzi  90 multipleksy z 866 ekranami, w 7 krajach: Polsce, Czechach, Węgrzech, Rumunii, Bułgarii, Słowacji i Izraelu. Obecnie spółka ma podpisane umowy na 35 multipleksów z około 360 nowymi ekranami. W tej chwili Cinema City jest trzecią co do wielkości siecią kin w Europie.

Narastająco w I-III kw. 2010 roku spółka miała 24,82 mln euro skonsolidowanego zysku netto wobec 18,92 mln euro zysku rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 269,19 mln euro wobec 153,20 mln euro. Wyniki za II kwartał uwzględniają jednorazowy efekt sprzedaży działalności deweloperskiej. 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Cinema City chce osiągnąć 1000 ekranów w 2012 r.

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl