SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Cinema Park reklamuje „Niezwykły Świat Techniki”

W prasie i na outdoorze rusza kampania reklamowa programu edukacyjnego „Niezwykły Świat Techniki” w kinie Cinema Park. Akcję przygotowały agencja Cocktail Creative i dom mediowy PRO Media House.

Cinema Park reklamuje „Niezwykły Świat Techniki”

Startująca właśnie reklamowa programu edukacyjnego „Niezwykły Świat Techniki” podkreśla, że zapewnia on trzygodzinną podróż szlakiem wielkich odkryć i wynalazków. Cykl – skierowany do dzieci w wieku 7-15 lat – obejmuje multisensoryczne projekcje w warszawskim kinie Cinema Park, z których pierwsza odbędzie się 24 kwietnia.

Działania reklamujące „Niezwykły Świat Techniki” są prowadzone od 15 kwietnia w Warszawie i okolicach, obejmując prasę („Gazeta Wyborcza”, „Metro”) oraz outdoor (nośniki billboard, super12, citylight, tablice w autobusach, tramwajach i metrze). Oprawą wizualną kampanii – zaplanowanej na miesiąć – zajęła się agencja Cocktail Creative, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy PRO Media House.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Cinema Park reklamuje „Niezwykły Świat Techniki”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl