SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ciszewski Marketing Sportowy wprowadza szkolenia 'Arena Marki'

Agencja Ciszewski Marketing Sportowy wprowadza do swojej ofertyprogram "Arena Marki". W jego ramach będzie szkolić władzeadministracyjne w zakresie promocji obiektów sportowych.

Wprowadzany przez agencję Ciszewski Marketing Sportowy programdoradczo-szkoleniowy "Arena Marki" obejmuje koncepcje z zakresuzarządzania centrami sportowymi i marketingiem miejskim oraz taktykwzrostu sprzedaży zilustrowanych przykładami i case studies zcałego świata. Usługa składa się z czterech dwudniowych spotkań, wktórych kluczowi pracownicy konkretnego obiektu, zarząd iprzedstawiciele jednostek administracyjnych z pomocą specjalistówagencji wypracowują strategię jego działań promocyjnych iwizerunkowych.

Program opiera się na metodzie Tatami Marki, która pozwalaprecyzyjnie określić kluczowe kierunki przyszłych działańpromocyjnych i wizerunkowych prowadzących do zbudowania wyraźnej ispójnej marki obiektu sportowego, opracowania alternatywnych źródełjego dochodu i zwiększenia zainteresowania nim. - Przedstawiającpotencjalnym sponsorom i inwestorom efekty "Areny Marki" wpływamybezpośrednio na zwiększenie ich poczucia bezpieczeństwa orazzmniejszenie ryzyka problemów wizerunkowych i trudnościorganizacyjnych - opisuje Wojciech Majeran, dyrektor zarządzającyCiszewski Marketing Sportowy.

Agencja prowadzi obecnie rozmowy z władzami Bielska-Białej,Torunia i Gdańska na temat wprowadzenia programu dla obiektówpowstających w tych miastach. Na początku lipca w Warszawieodbędzie się również warsztat prezentujący tę usługę.

najnowsze wiadomości

Dołącz do dyskusji: Ciszewski Marketing Sportowy wprowadza szkolenia 'Arena Marki'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl