SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Cityboard Media inwestuje w obsługę klienta

W styczniu 2002 roku Cityboard Media rozszerzyła swoją ofertę sprzedaży opartą dotychczas na wynikach badań efektywności ( informacja o wielkości widowni ) o dwa nowe narzędzia do planowania kampanii:

- system segmentacji geodemograficznej PRIZM
- system segmentacji topograficznej SEPT

Cityboard Media, jako jedyna firma na rynku reklamy zewnętrznej, planuje kampanie reklamowe w oparciu o trzy nowoczesne, zaawansowane technologicznie narzędzia. Zaplanowana kampania jest prezentowana klientom do akceptacji w trybie on-line (sekcja Tylko dla Klientów na stronie www.cityboard.pl), co umożliwia optymalizację kontaktu z klientem.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Cityboard Media inwestuje w obsługę klienta

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl