SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Cityboard Media i Stroer chcą pracować dla kancelarii premiera

Cityboard Media i Stroer Media złożyły oferty w przetargu Kancelarii Prezesa Rady Ministrów na dostawę nośników reklamy zewnętrznej do realizowanych przez nią kampanii - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

Mateusz Morawiecki w fabryce Mlekovity, fot. KPRMMateusz Morawiecki w fabryce Mlekovity, fot. KPRM

Przetarg KPRM dotyczy zakupu przestrzeni w sferze outdoor na potrzeby działań informacyjnych dot. programów rządowych realizowanych przez kancelarię premiera.

Wybrana w nim firma będzie pracować dla KPRM do końca br., a budżet zlecenia wynosi 984 tys. zł.
O wyborze zwycięzcy w tym postępowaniu zdecydują: aspekt środowiskowy (waga: 5 proc.) i cena (waga: 95 proc.).

Do przetargu zgłosiły się dwie firmy: Stroer Media i Cityboard Media. Obie złożyły oferty z tą samą ceną 984 tys. zł.

Teraz nośniki dostarcza Cityboard Media

KPRM prowadziła podobny przetarg na początku roku. Wówczas wybrała do współpracy firmę Cityboard Media, z która umowa obowiązuje do połowy grudnia br. Budżet w tym postępowaniu wynosił podobnie jak teraz - 800 tys. zł netto.

Cityboard Media zajmuje się dla KPRM zakupem powierzchni reklamowej na nośnikach, wydrukiem materiałów, wyklejeniem reklam, konserwacją oraz demontażem i utylizacją. W kampaniach kancelarii premiera wykorzystywane są obecnie billboardy od 2,5 do 5,5 m kw., billboardy o powierzchni 18, 36 i 48 m kw . Nośniki muszą być oświetlone - 75 proc. z nich ma korzystać z lamp typu LED, by zminimalizować zużycie energii elektrycznej. Mogą to być reklamy zarówno wolnostojące, jak i umieszczone na budynkach.