SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

CKM i Forbes liderami miesięczników dla mężczyzn

Dane ZKDP o sprzedaży miesięczników dla mężczyzn: Forbes lideremwśród miesięczników biznesowych a CKM lifestylowych.

'CKM' (Marquard Media Polska) miał w lipcu 2008 sprzedaż ogółemna poziomie 81 450 egz. (78 127 egz. w analogicznym okresie 2007roku) - wynika z najnowszych danych ZKDP na temat sprzedażymiesięczników lifestylowych dla mężczyzn opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się magazyn shoppingowy "Logo" (Agora)- 74 784 egz. (wzrost o 12 proc.) a na trzecim uplasował "Playboy"(Marquard Media Polska) - 57 424 egz. (rok wcześniej 58 874egz.).

lipiec

20082007
ZKDPSprzedaż ogólem
CKM8140578127
Logo7478466804
Playboy5742458874
Men's HealthPolska-78486
2008

lipiecczerwiec
ZKDPSprzedaż ogólem
CKM8140582357
Logo7478469822
Playboy5742462530
Men's HealthPolska-68288

W lipcu 2008 - w segmencie miesięczników biznesowych -największą sprzedaż ogółem miał 'Forbes' (Axel Springer Polska) -na poziomie 38 907 egz. (w analogicznym okresie 2007 roku - 35 751egz.). Na drugim miejscu znalazł się "Manager Magazin" (ManagerMedia) - ze sprzedażą 28 468 egz. (rok wcześniej 27 538egz.).

lipiec

20082007
ZKDPSprzedaż ogólem
Forbes3890735751
Manager Magazin2846827538
Businessman.pl--
2008

lipiecczerwiec
ZKDPSprzedaż ogólem
Forbes3890733481
Manager Magazin2846828118
Businessman.pl-24332

Dołącz do dyskusji: CKM i Forbes liderami miesięczników dla mężczyzn

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl