SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

CKM liderem, w dół Forbes i Manager Magazin

Dane ZKDP o sprzedaży miesięczników dla mężczyzn: Forbes lideremwśród miesięczników biznesowych a CKM lifestylowych.

Magazyn 'CKM' (Marquard Media Polska) miał w styczniu 2008sprzedaż ogółem na poziomie 117 666 egz. (122 600 egz. wanalogicznym okresie 2007 roku) - wynika z najnowszych danych ZKDPna temat sprzedaży miesięczników lifestylowych dla mężczyznopracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu uplasował "Playboy" (Marquard Media Polska) -98 161 egz. (wzrost o 1 proc.) a na trzecim magazyn shoppingowy"Logo" (Agora) - 69 891 egz. (rok wcześniej 69 778 egz.).

styczeń

20082007
ZKDPSprzedaż ogólem
CKM117666122600
Playboy9816197155
Logo6989169778
Men's HealthPolskab.d.73015

W styczniu 2008 - w segmencie miesięczników biznesowych -największą sprzedaż ogółem miał 'Forbes' - na poziomie 42 110 egz.(w analogicznym okresie 2007 roku - 45 246 egz.). Na drugim miejscuznalazł się "Manager Magazin" - ze sprzedażą 30 368 egz. (rokwcześniej 30 935 egz.).

styczeń

20082007
ZKDPSprzedaż ogólem
Forbes4211045246
Manager Magazin3036830935
Businessman.pl20408-

Dołącz do dyskusji: CKM liderem, w dół Forbes i Manager Magazin

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl