Classic - pierwszy smartwatch od Kruger&Matz za 349 zł

Marka Kruger&Matz wprowadziła do oferty swój pierwszy produkt z zakresu technologii ubieralnych - smartwatch Classic.

km
km
Udostępnij artykuł:
Classic - pierwszy smartwatch od Kruger&Matz za 349 zł
Kruger&Matz Classic

Kruger&Matz Classic współpracuje z telefonami wyposażonymi w systemy Android 4.3 i iOS 7 bądź ich nowszymi wersjami, a dzięki Bluetooth 4.0 po zainstalowaniu aplikacji SmartWear umożliwia sterowanie głównymi funkcjami smartfona oraz dostęp do powiadomień.

Smartwatch pracuje w oparciu o procesor MediaTek Aster MT2502, system LinkIt Linux, Bluetooth 4.0 Low Energy oraz baterię o pojemności 315 mAh (aktywne korzystanie z funkcjonalności zegarka do 2 dni, kilka dni pracy w trybie stand by z wyłączonym Bluetooth). Dzięki mikrofonowi i głośnikowi, w połączeniu z opcją odbierania lub wykonywania połączeń bezpośrednio z listy zaimportowanych kontaktów lub poprzez wpisanie numeru, może pełnić funkcję zestawu głośnomówiącego. Pozwala także na odczytywanie wiadomości SMS oraz wysyłanie krótkich szablonowych odpowiedzi.

grafika

Classic umożliwia również zarządzanie muzyką zapisaną w telefonie oraz sterowanie aparatem. Wyposażono go w alert, który powiadamia o utracie zasięgu lub zerwanym połączeniu Bluetooth, a także lokalizator, pozwalający na wywołanie telefonu za pomocą zegarka i odwrotnie.

Ponadto smartwatch posiada aktywny ekran dotykowy o przekątnej 1,6 cala i rozdzielczości 240 × 240 pikseli. Po wygaszeniu ekranu przez cały czas widoczny jest zegar (cztery opcje wyboru tarczy). Całość została zamknięta w grafitowej kopercie, do której dołączono czarny silikonowy pasek. Produkt spełnia normę IP67, co oznacza, że jest odporny na wnikanie kurzu oraz wody.

Sugerowana cena detaliczna smartwatcha Kruger&Matz Classic wynosi 349 zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu