Clear Channel Poland zakupiła dane od Claritasu

Clear Channel Poland inwestuje w rozwój narzędzi do planowania kampanii reklamy zewnętrznej

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Clear Channel Poland zakupiła od firmy Claritas Acxiom pakiet danych geodemograficznych oraz kolejną pulę cyfrowych planów miast. Inwestycja ta jest elementem całościowego programu przewidzianego do wdrożenia w 2004 roku, którego celem jest jakościowy rozwój procesu planowania kampanii i obsługi klienta.

Zakupiony pakiet danych obejmuje zmienne socjodemograficzne, opisujące ponad 1,9 miliona polskich gospodarstw domowych, takie jak: wiek, płeć, dochody, wykształcenie i pozycja zawodowa osób zamieszkujących dane obszary oraz zmienne określające konsumpcję wybranych grup produktów.

- Dzięki pozyskaniu danych geodemograficznych i wykorzystaniu map cyfrowych zyskujemy praktyczne narzędzie usprawniające proces selekcji i poprawiające jakość doboru lokalizacji zgodnie z życzeniem klienta. - powiedział Jarosław Chojecki, Dyrektor Sprzedaży Clear Channel Poland.

Prace wdrożeniowe związane z implementacją danych do wewnętrznego systemu zarządzania bazą danych lokalizacji Clear Channel Poland zostaną zrealizowane w pierwszym kwartale br. W efekcie możliwe będzie zidentyfikowanie obszarów miast zamieszkiwanych przez osoby charakteryzujące się podobnymi cechami socjodemograficznymi i poprzez nałożenie siatki nośników Clear Channel, dokonanie optymalnego wyboru lokalizacji.

- Zakup danych od firmy Claritas Acxiom to dopiero początek i zaledwie część obszernego projektu. Z czasem dane te stanowić będą uzupełnienie do wyników badań widowni, które są obecnie realizowane. Wszystkie te informacje posłużą nie tylko do budowania skutecznych kampanii reklamowych, ale również do kształtowania i rozwoju naszej oferty w przyszłości. - wyjaśniła Anna Nowakowska-Godun, Dyrektor Marketingu Clear Channel Poland.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej