SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Clear Channel sponsorem Cannes Lions

Clear Channel International (CCI) został oficjalnym sponsorem Międzynarodowego Festiwalu Reklamy Cannes Lions 2011.

Clear Channel razem z agencjami reklamowymi tj. AMV BBDO i MCCann Erickson jest organizatorem warsztatów Young Lions, odbywających się podczas festiwalu, a także współorganizatorem wystawy fotografii CannesAlso.

Organizowane przez Clear Channel warsztaty Young Lions w tym roku odbędą się po hasłem "Nakreślamy przyszłość, zmieniamy reklamę zewnętrzną". Poprowadzi je William Eccleshare, dyrektor zarządzający Clear Channel International, w towarzystwie Tima Vance i Paula Knotta, teamu kreatywnego z AMV BBDO oraz Matiasa Palm-Jensena (chief innovation officer) i Gustavo Martineza (head of europe) z firmy McCann Erickson.

CannesAlso to otwarta dla wszystkich wystawa fotografii wykonanych przez amatorów z całego świata. Z pośród 1200 zdjęć fotograf Rankin wybrał najlepszych 11, które będą mogli podziwiać uczestnicy festiwalu. Wśród zwycięskich jest również praca Polki Ewy Zakrzewskiej.

Clear Channel udostępni także interaktywne nośniki digital, które będą prezentowały zwycięskie prace podczas festiwalu.

Międzynarodowy Festiwal Reklamy Cannes Lions 2011 odbędzie się w dniach 19 - 25 czerwca. Wyróżnienie "Reklamodawcy Roku 2011" odbierze na nim firma IKEA (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: Clear Channel sponsorem Cannes Lions

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl