SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Clear Channel wprowadza rozliczenia CPM za nośniki cyfrowe

Od kwietnia Clear Channel Poland rozlicza się ze swoimi klientami zgodnie z globalnym standardem CPM DOOH. Chodzi o zautomatyzowanie i integrację z cyfrowymi platformami zakupowymi programmatic.

Article

Clear Channel Poland korzysta z rozliczenia kampanii w nowym modelu przy sprzedaży całego swojego inventory digital optymalizując w ten sposób swoją ofertę w zakresie przejrzystości polityki cenowej, elastyczności skierowanej na konkretne potrzeby klientów, szybkości w procesie optymalizacji działań czy precyzyjnego dotarcia do odpowiedniej widowni.

Model CPM (Cost Per Mile) jest standardem znanym ze świata reklamy online i zakłada rozliczenie za 1000 wyświetleń reklamy do użytkownika. CPM DOOH działa podobnie, z tą zasadniczą różnicą, że tu jedno wyświetlenie oznacza dotarcie z komunikatem do wielu odbiorców w jednym momencie.

- W miarę jak oczekiwania konsumentów migrują w kierunku wielowymiarowych, spójnych i jednolitych doświadczeń w wielu kanałach, kluczowe staje się, aby marki komunikowały się z użytkownikami zarówno w domu, jak i poza nim. DOOH łączy wpływ i bezpieczeństwo nośnika zewnętrznego ze zwiększoną elastycznością i szybkością. Przyjęcie globalnego standardu jakim jest
CPM DOOH jest ważnym krokiem na drodze do zautomatyzowania i integracji z cyfrowymi platformami zakupowymi programmatic. Jest też odpowiedzią na potrzebę nabywców mediów, aby łączyć się z konsumentami, gdy są online i offline a w ten sposób zapewnić niezapomniane wrażenia związane z marką, i lepiej wpływać na zachowania zakupowe - mówi Joanna Szymańska,
development & operations director w Clear Channel.

Firma Clear Channel Poland posiada w swojej ofercie DOOH 24 Galerie Premium w 11 głównych aglomeracjach miejskich, oferując 270 nośników typu Totem oraz 20 ekranów spektakularnych, co czyni ją liderem w tym segmencie.

Dołącz do dyskusji: Clear Channel wprowadza rozliczenia CPM za nośniki cyfrowe

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl