Clear Channel wprowadza rozliczenia CPM za nośniki cyfrowe

Od kwietnia Clear Channel Poland rozlicza się ze swoimi klientami zgodnie z globalnym standardem CPM DOOH. Chodzi o zautomatyzowanie i integrację z cyfrowymi platformami zakupowymi programmatic.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Clear Channel wprowadza rozliczenia CPM za nośniki cyfrowe

Clear Channel Poland korzysta z rozliczenia kampanii w nowym modelu przy sprzedaży całego swojego inventory digital optymalizując w ten sposób swoją ofertę w zakresie przejrzystości polityki cenowej, elastyczności skierowanej na konkretne potrzeby klientów, szybkości w procesie optymalizacji działań czy precyzyjnego dotarcia do odpowiedniej widowni.Model CPM (Cost Per Mile) jest standardem znanym ze świata reklamy online i zakłada rozliczenie za 1000 wyświetleń reklamy do użytkownika. CPM DOOH działa podobnie, z tą zasadniczą różnicą, że tu jedno wyświetlenie oznacza dotarcie z komunikatem do wielu odbiorców w jednym momencie.

- W miarę jak oczekiwania konsumentów migrują w kierunku wielowymiarowych, spójnych i jednolitych doświadczeń w wielu kanałach, kluczowe staje się, aby marki komunikowały się z użytkownikami zarówno w domu, jak i poza nim. DOOH łączy wpływ i bezpieczeństwo nośnika zewnętrznego ze zwiększoną elastycznością i szybkością. Przyjęcie globalnego standardu jakim jestCPM DOOH jest ważnym krokiem na drodze do zautomatyzowania i integracji z cyfrowymi platformami zakupowymi programmatic. Jest też odpowiedzią na potrzebę nabywców mediów, aby łączyć się z konsumentami, gdy są online i offline a w ten sposób zapewnić niezapomniane wrażenia związane z marką, i lepiej wpływać na zachowania zakupowe - mówi Joanna Szymańska,development & operations director w Clear Channel.

Firma Clear Channel Poland posiada w swojej ofercie DOOH 24 Galerie Premium w 11 głównych aglomeracjach miejskich, oferując 270 nośników typu Totem oraz 20 ekranów spektakularnych, co czyni ją liderem w tym segmencie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Netflix zapożycza się na właściciela TVN. Kredyty na pięć lat

Netflix zapożycza się na właściciela TVN. Kredyty na pięć lat