ClickThrough Marketing dla Peugeot

Firma Peugeot zatrudniła agencję ClickThrough Marketing doopracowania strategii mającej zwiększyć internetowy profil markipoprzez działania promocyjne w wyszukiwarkach i społecznychmediach.

km
km
Udostępnij artykuł:

Agencja będzie pracowała przy wszystkich modelach aut Peugeota,w tym 2008 Crossover, który jeszcze tego lata będzie miał swojąrynkową premierę.

Wyszukiwarki i społeczne media to sektory, w którychspecjalizuje się ClickThrough Marketing. Agencja będzie równieżodpowiedzialna za internetowy PR francuskiej firmy.

źródło: Brand Republic

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu