SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

CNBC uruchamia paneuropejską kampanię reklamową

Telewizja biznesowa CNBC uruchomiła paneuropejską kampanię reklamową, która ma zwiększyć świadomość na temat jej marki w regionie.

W ramach przygotowanej we własnym zakresie kampanii kanał chce przyciągnąć nowych odbiorców hasłami ‘Business from the front line' i ‘In times like these'.

Akcja obejmuje telewizję, prasę i internet. Reklamy pojawią się m.in. w 'The Wall Street Journal' oraz stacjach Eurosport i ESPN America. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MPG.

Dołącz do dyskusji: CNBC uruchamia paneuropejską kampanię reklamową

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl