SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Co dobre, to z Prince Polo" na outdoorze

Rozpoczął się outdoorowy etap kampanii reklamowej Prince Polo.Akcja pod hasłem "Co dobre, to z Prince Polo" podkreśla pozytywneemocje związane z tą marką.

Outdoorowy etap kampanii reklamowej Prince Polo jest kontynuacjądziałań rozpoczętych w drugiej połowie kwietnia w telewizji ikinach. Przekaz podkreśla dodatnie uczucia, takie jak przyjaźń imiłość, które wyrażają hasło "Co dobre, to z Prince Polo" i napisyna opakowaniach limitowanej serii tych wafelków. Kampania mapromować nowoczesny i pozytywny wizerunek tej marki i zachęcać doniej młode osoby.

prince

Akcja rozpoczęła się na nośnikach outdoorowych (m.in.citylightach) w największych miastach. Kreację kampanii -zaplanowanej na miesiąc - przygotowała agencja reklamowa Gruppa66Ogilvy, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

Dołącz do dyskusji: "Co dobre, to z Prince Polo" na outdoorze

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl