SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Co dobre, to z Prince Polo" na outdoorze

Rozpoczął się outdoorowy etap kampanii reklamowej Prince Polo. Akcja pod hasłem "Co dobre, to z Prince Polo" podkreśla pozytywne emocje związane z tą marką.

Outdoorowy etap kampanii reklamowej Prince Polo jest kontynuacją działań rozpoczętych w drugiej połowie kwietnia w telewizji i kinach. Przekaz podkreśla dodatnie uczucia, takie jak przyjaźń i miłość, które wyrażają hasło "Co dobre, to z Prince Polo" i napisy na opakowaniach limitowanej serii tych wafelków. Kampania ma promować nowoczesny i pozytywny wizerunek tej marki i zachęcać do niej młode osoby.

prince

Akcja rozpoczęła się na nośnikach outdoorowych (m.in. citylightach) w największych miastach. Kreację kampanii - zaplanowanej na miesiąc - przygotowała agencja reklamowa Gruppa66 Ogilvy, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: "Co dobre, to z Prince Polo" na outdoorze

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl