SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Co kanapka, to Smakowita'

Ruszyła nowa kampania reklamująca Smakowitą - lidera rynku margaryn i miksów w Polsce.

Na potrzeby kampanii przygotowano filmy reklamowe w dwóch wersjach: 15 s. i 30 s. Bohaterami reklamy są młoda matka z synem. Wspólnie przygotowują śniadanie w ciepłej, jasnej kuchni. Gdy matka kroi chrupiący chleb, chłopiec bierze do ręki jedną z kromek i delektuje się jej zapachem. Chwilę później kieruje kromkę w stronę promieni słonecznych i patrzy na nią przez światło. A potem tłumaczy: „Szukam dziur. Będzie więcej miejsca na Smakowitą”. „Jeszcze jak Smakowitą” – odpowiada matka. Chłopiec smaruje na kromce znak firmowy z opakowania Smakowitej, a po chwili wspólnie z mamą zajadają się apetycznymi kanapkami. „Co kanapka, to Smakowita” – mówi w tym momencie lektorka - czytamy w opisie reklamy.

       

Spoty Smakowitej są emitowane w TVP, TVN i Polsacie. Kampania potrwa do czerwca.

Film reklamowy to projekt polskiego oddziału agencji reklamowej Publicis.

      

Kampania – Co kanapka, to Smakowita

Klient: Zakłady Przemysłu Tłuszczowego w Warszawie S.A.

Przedstawiciel klienta:

Krzysztof Połomski – Kierownik Marketingu
Rafał Golec – Kierownik Produktu

Agencja: Publicis

Client Service:
Adam Miecznikowski– Group Account Director
Agata Kijkowska – Account Director

Kreacja:
Aleksandra Merecz - Copywriter
Oliwia Rogalska – Dobosz - Copywriter
Michał Pstrucha - Copywriter
Karolina Płuska – Art Director
Tomasz Sawka – Art Director

Produkcja:
Cezary Szostek

Dom Mediowy: Starcom.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 'Co kanapka, to Smakowita'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl