Co naprawdę robią dzieci w sieci?

Amerykańscy rodzice szacują, że ich dzieci przeznaczają zaledwie 2godziny miesięcznie na korzystanie z internetu.

km
km
Udostępnij artykuł:

Tymczasem same dzieci twierdzą, że na surfowanie po siecipoświęcają 10 razy więcej czasu czyli około 20 godzin w miesiącu -informuje serwis Marketing Charts, powołując się na badanie firmySymantec, przeprowadzone przez Harris Interactive.

Co więcej, 41 procent respondentów w wieku od 13 do 17 lattwierdzi, że ich rodzice nie mają w ogóle pojęcia na tematczynności wykonywanych przez nich online, a tylko 33 procentrodziców z całego świata ustala zasady i monitoruje tego typuczynności wykonywane przez ich dzieci.

Jakie są ulubione zajęcia najmłodszych w internecie? 35 procentamerykańskich dzieci w wieku od 8 do 17 lat nawiązuje znajomości wsieci, a w przypadku badanych w wieku od 13 do 17 lat wskaźnik tenwynosi 50 procent.

76 procent nastolatków w wieku od 13 do 17 lat w USA "stale","często" lub "czasami" odwiedza strony serwisów społecznościowych.Na całym świecie w przypadku chłopców wskaźnik ten wynosi 51procent, a u dziewcząt 48 procent.

źródło: Marketing Charts

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu