SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Coca-Cola najpopularniejszą marką na Facebooku

Coca-Cola ma najwięcej fanów na Facebooku jeśli chodzi o strony marek. W Polsce liderem jest Serce i Rozum.

Z danych Socialbakers wynika, że strona Coca-Coli w społecznościowym portalu ma 36,6 miliona fanów.

Na kolejnych miejscach znajdują się Disney (29,8 mln), Starbucks (26,6 mln), Red Bull (25,3 mln) i Oreo (23,7 mln).


W Polsce najpopularniejszym profilem marki z liczbą 633,5 tys. fanów jest Serce i Rozum, które wyprzedza Allegro (619,3 tys.), House (471,9 tys.), Reserved (471,5 tys.) i Cropp (441,9 tys.). 

Dołącz do dyskusji: Coca-Cola najpopularniejszą marką na Facebooku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl