SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Coca-Cola przenosi obsługę brandów napojów niegazowanych z McCanna do Publicisu

Coca-Cola Poland Services przenosi obsługę reklamową swoich marek napojów niegazowanych z McCann Worldgroup do Publicisu.

- Ponieważ w Polsce ciągle rozszerzamy portfolio naszych produktów w różnorodnych kategoriach, chcemy wzmocnić nasze możliwości komunikacyjne. Dlatego współpracujemy zarówno z agencją McCann jak i Publicis, przy czym pierwsza z nich zajmuje się naszymi markami napojów gazowanych, a druga odpowiada za niegazowaną część naszego portfela - informuje portal Wirtualnemedia.pl Gabriela Bar, public affairs & communications manager Coca-Cola Poland Services.

W portfolio brandów gazowanych koncernu znajdują się Coca-Cola (z wariantami Cherry, Zero, Lime), Fanta, Sprite, Kinley. Obsługiwać będzie je dalej McCann Worldgroup. Do Publicisu przeniesiona będzie obsługa napojów Cappy, Fuzetea, Powerade i Burn.

W ostatnich miesiącach Coca-Cola promowała intensywnie nowy napój niegazowany Fuzetea, wprowadzony na rynek na początku tego roku.W sierpniowej odsłonie kampanii wystąpili aktorka Barbara Kurdej-Szatan, dziennikarka Gabi Drzewiecka i bloger Modny Tata. McCann Worldgroup odpowiada za działania ATL kampanii. Przy kampanii współpracowały Mediacom (planowanie i zakup mediów), Agencja Reklamowa Fortis (działania reklamowe BTL), LiquidThread (działania w digitalu) oraz Hill + Knowlton Strategies (działania PR).

Dołącz do dyskusji: Coca-Cola przenosi obsługę brandów napojów niegazowanych z McCanna do Publicisu

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
rty
Chyba Pani Gabriela nie wie co robi! Ostatnie popisy agencji publicis są wyjątkowo słabe.
odpowiedź