SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Coca-Cola odpowiada reklamą na zniesienie zakazu prowadzenia aut przez Saudyjki

Coca-Cola przygotowała specjalną reklamę, nawiązującą do decyzji króla Arabii Saudyjskiej o zniesieniu zakazu prowadzenia aut przez kobiety w tym kraju.

Article

Reklama Coca-Coli jest odpowiedzią na wrześniowy dekret króla Arabii Saudyjskiej Salman ibn Abd al-Aziza, znoszący zakaz prowadzenia przez kobiety samochodów na terenie Arabii Saudyjskiej. Reklama została przygotowana na rynek Bliskiego Wschodu.

Bohaterami spotu są ojciec i córka. Wsiadają wspólnie do auta na środku pustyni. Mężczyzna przekazuje kluczyki córce, ta zasiada za kierownicą pojazdu - w domyśle, po raz pierwszy. Próby uruchomienia samochodu i jazdy są nieudane, do momentu, gdy ojciec daje córce butelkę reklamowanej coli. Po wypiciu kilku łyków napoju kobieta znacznie lepiej radzi sobie z kierowaniem samochodem.

Reklama Coca-Coli to nie jedyne działanie marketerów w reakcji na likwidację zakazu prowadzenia samochodów przez Saudyjki. Krótko po ogłoszeniu dekretu, na swoim Twitterze Volvo zamieściło grafikę przedstawiającą kobiece oczy w lusterku auta na czarnym tle. Zdjęcie podpisano „witaj na miejscu kierowcy” i oznaczono hashtagami  #SaudiWomenMove #SaudiWomenCanDrive.

Saudyjki będą mogły kierować autami w czerwcu przyszłego roku, gdy królewski dekret oficjalnie wejdzie w życie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Coca-Cola odpowiada reklamą na zniesienie zakazu prowadzenia aut przez Saudyjki

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
TT
A polskie kobiety od czerwca przyszłego roku przestaną kierować samochodami jak edykt I sekretarza wejdzie w życie :P
1 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing