SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Coca-Cola z ekologiczną kampanią "Wszystkie ręce na pokład"

Coca-Cola HBC Polska rusza z nową kampanią "Wszystkie ręce na pokład", która ma edukować na temat segregacji, zbiórek i recyklingu opakowań plastikowych.

Article

„Wszystkie ręce na pokład” to inauguracja długofalowej kampanii „11 kroków do Świata Bez Odpadów” zaplanowanej na najbliższe 11 lat. Coca-Cola w ten sposób realizuje swoje założenia z programu World Without Waste (Świat Bez Odpadów), zakładającego, że do 2030 roku Coca-Cola pomoże zebrać i poddać recyklingowi tyle butelek i puszek, ile trafia od firmy na rynek.

Strona edukacyjna Green Lab

Na potrzeby akcji powstała platforma edukacyjna Green Lab. Użytkownicy znajdą na informacje na tematy środowiskowe, np. o tym,  jak segregować odpady. Na stronie znajdą się również wywiady oraz wideo, a także konkursy angażujące użytkowników do wprowadzenia ekologicznych zmian we własnym otoczeniu.

Kampania będzie też emitowana w mediach wydawnictwa Ringier Axel Springer Polska.

- Akcja „Wszystkie ręce na pokład” jest skierowana do każdego. Dobór zaproszonych do współpracy redakcji – Onet, Newsweek, Noizz, Fakt, Ofeminin, Business Insider – jest również szeroki. Nasze media docierają miesięcznie do ponad 21 mln realnych użytkowników. Wierzymy, że tak szeroki zasięg oraz charakter działań pomogą nam osiągnąć wymierny, realny efekt i zwiększyć świadomość odbiorców oraz ich podejście na bardziej ekologicznie świadome - mówi Ewa Schreiber, kierownik działu projektów strategicznych z Ringier Axel Springer Polska.

Dodatkowo, w kampanię zaangażowane są Fundacja Coca-Cola oraz Fundacja Nasza Ziemia.

Za kreację i koncepcję kampanii odpowiada Media Impact - biuro reklamy Ringier Axel Springer Polska.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Coca-Cola z ekologiczną kampanią "Wszystkie ręce na pokład"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl