SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Codemedia zamiast Starlinka mediowo obsługuje sklepy Komfort

Firma Komfort, właściciel sieci sklepów m.in. z wykładzinami i panelami podłogowymi, rozpoczęła współpracę z domem mediowym Codemedia. Odpowiada m.in. za planowanie i zakup mediów do kampanii reklamowej z udziałem nowej ambasadorki marki - Doroty Szelągowskiej.

Article

Nawiązanie współpracy z ambasadorką marki oraz kampania reklamowa z udziałem Doroty Szelągowskiej to kolejny krok w procesie odświeżania wizerunku marki Komfort. Doradztwo w zakresie rekomendacji i zakupu mediów w działaniach reklamowych firma powierzyła Codemedia.

Ten dom mediowy został wybrany w przetargu, którego szczegółów nie ujawniono. - Zdecydowaliśmy się na współpracę z Codemedia ponieważ zaprezentowali ofertę najlepiej dopasowaną do naszych potrzeb - zwłaszcza w kontekście zmian wizerunkowych, które wdrażamy. Doceniliśmy również duże zaangażowanie i profesjonalne podejście do klienta - mówi Inga Wawrzyniak-Gacek, dyrektor marketingu Sklepy Komfort.

Strony nie podają informacji na temat długości umowy. Wcześniej zakupem mediów dla Komfortu zajmował się Starlink.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Codemedia zamiast Starlinka mediowo obsługuje sklepy Komfort

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl