coffeeheaven w wiosennej kampanii zachęca do rejestracji kart

Pod hasłem „zyskaj dzięki rejestracji w my coffeeheaven” ruszyła wiosenna kampania w kawiarniach coffeeheaven (CHI Polska).

km
km
Udostępnij artykuł:

W ramach kampanii zaplanowano różne aktywności zachęcające do rejestracji kart my coffeeheaven na stronie www lojalnościowego programu, co daje dodatkowe przywileje (np. podwójne punkty promocyjne).

Dla osób odwiedzających kawiarnie przygotowano konkursy z nagrodami, promocje produktowe oraz animacje z hostessami, które umożliwią rejestrację kart poprzez tablety. Wprowadzono także sezonową ofertę produktową, w skład której weszła m.in. kawa mangoccino oraz rozszerzone o nowe wrapy czy kanapki menu.

grafika

Kampania rozpoczęła się 6 marca i potrwa do 14 maja br.

Akcję wspierają działania obejmujące kawiarnie coffeheaven (materiały POS) oraz internet (strony www.coffeeheaven.pl i www.mycoffeeheaven.pl, profil coffeeheaven na Facebooku).

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu