„We The Wave” w drugiej edycji Cold waves by Porsche

“Cold waves by Porsche” to przedsięwzięcie sygnowane przez markę Porsche. Tegoroczna edycja zawodów odbyła się pod hasłem „We The Wave”, będącym ukłonem w stronę społeczności surferskiej. Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja DDB Warszawa we współpracy z Big Picture, VMR, PHD oraz Drum Polska.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
„We The Wave” w drugiej edycji Cold waves by Porsche

Druga edycja zawodów rozpoczęła się projektem teaserowym Cold waves on Tour, w ramach którego trzech przedstawicieli międzynarodowej społeczności surferskiej razem z Porsche wybrało się w podróż po wybrzeżu Atlantyku, przemierzając łącznie 7 tysięcy kilometrów w poszukiwaniu fal i dzieląc się wspólną pasją. Za realizację projektu oraz fotorelację z tej części kampanii odpowiedzialny był Krzysztof Jędrzejak, założyciel Baltic Surf Scapes.

Kampania “Cold waves by Porsche” obejmowała szereg działań komunikacyjnych, których zwieńczeniem były zawody zrealizowane 4 kwietnia we Władysławowie. W ramach promocji wydarzenia zrealizowano m.in.: działania OOH w postaci muralu przy ulicy Tamka w centrum Warszawy, a także kampanię digital oraz w mediach drukowanych. Ponadto wyprodukowane zostały materiały promocyjne – wlepki, plakaty oraz merchandising, które dostępne były w dniu zawodów oraz na stronie coldwaves.pl.

Akcję wspierały także działania PR w mediach online, social mediach oraz działania z zakresu influencer marketingu, w ramach których odbiorcy byli na bieżąco informowani o alertach pogodowych, a także kolejnych etapach przebiegu zawodów. Całą komunikację wspierali bezpośrednio na swoich kanałach SoMe także przedstawiciele środowiska surferskiego, którzy brali udział w tegorocznej edycji zawodów.

Częścią kampanii jest video, w którym troje polskich surferów odpowiada na pytanie, czym jest dla nich fala. To właśnie w realizacji sportowych celów i spełnianiu najbardziej szalonych marzeń marka Porsche wspiera zarówno profesjonalistów, jak i początkujących zawodników. Zachęca do tego, żeby pielęgnować pasję, bez której łapanie kolejnych fal nie byłoby możliwe. Dynamikę i emocje towarzyszące surfingowi symbolizuje w kampanii elektryczny Porsche Taycan.

W ramach projektu dla klienta Porsche Polska za opracowanie strategii, konceptu oraz kreacji odpowiadała agencja DDB Warszawa. Produkcją eventu oraz organizacją zawodów zajmowała się Agencja VMR. Za strategię i działania PR, w tym influencer marketing odpowiedzialna była agencja Big Picture. Zakupem mediów zajął się dom mediowy PHD, a współpracą contentową z mediami agencja Drum Polska.

 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana