Comarch otwiera wrota IT na wschód

Comarch wesprze zachodnie firmy w ekspansji na nowe rynki Europy Centralnej i Wschodniej

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Na tegorocznych targach CeBIT 2005, firma Comarch inauguruje swój nowy program biznesowy skierowany do firm z zachodniej europy, które zainteresowane są ekspansją na nowe rynki. W ramach programu Comarch zaoferuje firmom z zachodniej Europy doradztwo w zakresie rozwoju skutecznych strategii biznesowych na nowych rynkach Unii Europejskiej, wskaże możliwości pełnego outsourcingu procesów biznesowych, oraz zapewni pełne wsparcie w zakresie usług informatycznych. Otwarcie programu nastąpi na targach CeBIT 2005 w Hanowerze (Stand 5a2, Hala 1). Comarch wystąpi pod hasłem: Comarch – Your Partner for Eastern Europe.

Comarch jest jedyną firmą informatyczną, która może pochwalić się obecnością w praktycznie wszystkich krajach Europy Wschodniej, w tym samym czasie zachowując atrakcyjną strukturę kosztową, która charakteryzuje znacznie mniejszych graczy rynkowych. Klienci Comarch w regionie pochodzą z Ukrainy, Białorusi, Rosji, Litwy, Czech, Słowacji, Węgier, Czarnogóry i Turcji. Spółki Comarch natomiast mieszczą się w Słowacji, Rosji i na Ukrainie. Wg raportu IDC opublikowanego w październiku 2004, bardzo mocna pozycja na rynku Europy Wschodniej, czyni Comarch wartościowym partnerem w tym regionie dla firm zachodnioeuropejskich i amerykańskich zainteresowanych ekspansją. Wg. raportu opracowanego przez Economist Intelligence Unit Europa Wschodnia będzie wkrótce bardzo poważnym konkurentem Azji jeśli chodzi o inwestycje outsourcingowe. (źródło: Computerworld)

- Wraz z rozszerzeniem Unii Europejskiej, zachodnie firmy staja przed wyjątkowią szansą wykorzystania ogromnego potencjału nowych krajów z Europy Centralnej i Wschodniej. Już dzisiaj, miliony konsumentów, ograniczenie barier celnych, unifikowane regulacje prawne, a przede wszystkim tania siła robocza sprawiają, że tym regionem interesują się setki inwestorów z Niemiec, Francji oraz innych krajów zachodnich. W czasie ostatniej dekady, większość firm zainteresowanych naszym rynkiem to były duże korporacje ponadnarodowe. W większości przypadków ich inwestycje w naszym rejonie są uważane za bardzo udane przedsięwzięcia i znacznie przekraczające początkowe oczekiwania inwestorów. Teraz czas przyszedł na średnie i male europejskie przedsiębiorstwa, które jednak, aby odnieść pełny sukces na tym rynku potrzebują dobrych partnerów biznesowych. Comarch chce być partnerem pierwszego wyboru dla takich firm zarówno w zakresie ogólnego doradztwa jak i pełnej obsługi biznesowej.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej