SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Comedy Central HD, Nick Jr. i Paramount HD w ofercie UPC Polska

Sieć kablowa UPC Polska włączyła we wtorek 1 września br. do oferty kanały Paramount Channel HD i Nick Jr. oraz wersję HD kanału Comedy Central. Stacje te należą do spółki Viacom International Media Networks.

fot. shuttlerstock Article
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Comedy Central HD, Nick Jr. i Paramount HD w ofercie UPC Polska

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
La Liga27
Jeszcze czekam Eleven w UPC i wprowadzanie bezwartościowych kanałów mnie nie interesuje!!!
Eleven Sports nSport+ HD





UPC buduje sieć w nowych miejscowościach i rozpoczęło świadczenie usług w Płocku;
o 12 500 wzrosła liczba sprzedanych usług (RGU) telewizji cyfrowej, Internetu i telefonii;
analiza Urzędu Komunikacji Elektronicznej (UKE): oferta dostępu do Internetu UPC najkorzystniejszą na rynku.

UPC Polska rozpoczęło świadczenie usług w Płocku. Na zdjęciu z lewej aktorka Sylwia Gliwa, która promuje ofertę operatora, foto: Liberty Global


Jak informuje operator, UPC Polska konsekwentnie zwiększa zasięg swojej nowoczesnej sieci - w drugim kwartale 2015 roku ponad 2,8 mln gospodarstw domowych znalazło się w zasięgu usług UPC, w tym Internetu o prędkości do 250 Mb/s. Od początku roku liczba gospodarstw domowych w zasięgu wzrosła o 41 200.

Więcej cyfrowych usług

Liczba klientów Internetu szerokopasmowego zwiększyła się w ciągu ostatnich trzech miesięcy o 6 700 do poziomu 1 010 700. Rośnie też liczba klientów pozostałych usług cyfrowych: w drugim kwartale RGU telewizji cyfrowej zwiększyło się do poziomu 925 500, czyli o 3 800 w porównaniu do stanu na koniec I kwartału 2015 roku, a liczba klientów telefonii wzrosła o 9 400, do poziomu 569 300. Wraz z wzrostem liczby klientów telewizji cyfrowej UPC, zmniejsza się też liczba osób korzystających z telewizji analogowej, która wyniosła na koniec II kwartału 259 200. Łącznie, liczba usług wzrosła na koniec II kwartału do poziomu 2 764 700, co oznacza wzrost o 12 500, a liczba klientów wyniosła 1 418 400.
Dzięki stałym inwestycjom w rozwój nowoczesnej sieci szerokopasmowej, odsetek klientów korzystających z dostępu do internetu o szybkości 30 Mb/s i wyższej wzrósł do 85,5 proc., a potrójną usługę wybrało już niemal 36 proc. klientów.

UPC inwestuje w nowych miastach

UPC Polska stale poszukuje możliwości rozwoju i zwiększania zasięgu swoich usług cyfrowych. W II kwartale UPC Polska rozpoczęło inwestycje w sieć w nowych miejscowościach i w połowie maja br. rozpoczęło świadczenie usług w Płocku (więcej tutaj). Mieszkańcy miasta mogą już skorzystać z cyfrowych usług - m.in. platformy Horizon, która łączy ze sobą trzy usługi (telewizję, Internet i telefon) w jednym urządzeniu, oraz zalety multiscreeningu i telewizji mobilnej oraz superszybkiego Internetu z prędkością do 250 Mb/s. Wraz z rozpoczęciem świadczenia usług UPC otworzyło w Płocku salon sprzedaży, zlokalizowany w Centrum Handlowym Atrium Mosty, operator uruchomił też dedykowaną stronę internetową (przejdź na stronę).

UKE: Usługi UPC najkorzystniejsze dla klienta, foto: Liberty Global


Więcej cyfrowej rozrywki

W II kwartale 2015 roku UPC zwiększyło ofertę dla klientów, włączając nowe kanały, w tym TVN Fabuła (więcej tutaj), TVN Fabuła HD (więcej tutaj), Lifetime HD (więcej tutaj), Polsat Food Network HD (więcej tutaj), Adventure HD (więcej tutaj) oraz nową ofertę kanałów z rodziny CANAL+, w tym nowe CANAL+ Sport 2 i CANAL+ Discovery, a także odświeżone kanały CANAL+ 1 i CANAL+ Seriale (więcej tutaj). Łącznie na koniec II kwartału oferta liczyła 161 kanałów cyfrowej jakości, w tym 61 w HD. Klienci telewizji cyfrowej mają też dostęp do pakietów dodatkowych, m.in. CANAL+ i HBO, oraz do bibliotek MyPrime Filmy i Seriale oraz UPC Na Żądanie.

UKE: Usługi UPC najkorzystniejsze dla klienta

W maju br. niezależny regulator rynku, Urząd Komunikacji Elektronicznej, drugi raz z rzędu potwierdził w swojej analizie, że oferta UPC Polska jest najkorzystniejszą na rynku. Dotyczy to wszystkich oferowanych szybkości, ale najkorzystniej UPC wypada w przypadku Internetu większych prędkości: dla szybkości 60 Mb/s i kontrakcie na 12 miesięcy oferta UPC była najkorzystniejsza na rynku, podobnie jak w przypadku szybkości powyżej 100 Mb/s (więcej tutaj). Najmniej musieli zapłacić użytkownicy UPC za Internet o przepustowości do 120 Mb/s. Za szybkość łącza na poziomie do 250 Mb/s i do 500 Mb/s, w umowie na dwa lata, oferta konkurenta była droższa o 53,57 zł od oferty UPC o tej samej przepływności i krótszym okresie zobowiązania.

W czerwcu br. UKE potwierdził też, że UPC znajduje się w ścisłej czołówce operatorów, oferujących Internet, telewizję i telefon. Raport UKE potwierdza także, że w przypadku tzw. usług wiązanych klienci bardzo chętnie wybierają UPC.

UKE potwierdził też, że UPC znajduje się w ścisłej czołówce operatorów, oferujących Internet, telewizję i telefon, foto: Liberty Global


Wsparcie dla biznesu i edukacji

Jak informuje operator, UPC Polska jest aktywnym uczestnikiem i wspiera rozwój gospodarki cyfrowej opartej na wiedzy. W II kwartale operator wystartował z pilotażową odsłoną Think Big Academy - cyklem wykładów, adresowanych do przedsiębiorców, stawiających pierwsze kroki w świecie kreatywnego biznesu. UPC Polska zostało też partnerem V Forum Młodzi Innowacyjni - inicjatywy Krajowej Izby Gospodarczej (KIG), integrującej najważniejsze organizacje otoczenia młodego biznesu. Wydarzenie oferuje swoim uczestnikom udział w serii szkoleń, konferencji i spotkań networkingowo-edukacyjnych z najważniejszymi liderami biznesu, reprezentantami inkubatorów przedsiębiorczości i parków naukowo-technologicznych. W maju br. UPC zostało głównym partnerem konferencji „Europejski Rynek Cyfrowy - umiejętności, gospodarka, praca”. Udział w niej wziął wiceprzewodniczący Komisji Europejskiej Andrus Ansip.

inUdostępnij


Zobacz także



›› Jambox: Kanał History w ramach otwartego okna
›› UPC Polska z nową ofertą - szybszy Internet [wideo]
›› Kanały AXN w INEA w ramach otwartego okna

Wersja do druku

dodaj komentarz
Komentarze (od najstarszego)

1


2015-08-05 23:57:10 WOT
Proszę UPC żeby takie kanały w prowadzić do Telewizji Cyfrowej.

Puls 2 HD
Edusat HD
Opoka.TV HD
Comedy Central HD
Universal Channel HD
SciFi Universal
Paramount Channel HD
MGM HD
AXN HD
AXN Spin HD
Romance TV HD
Nowela TV HD
Walter Planet HD
Discovery Turbo Xtra HD
H2 HD
Viasat Nature HD
Viasat History HD
Ginx TV HD
MiniMini+ HD
Nickelodeon HD
Nick Jr. HD
Eska TV HD
Power TV HD
Stars.TV HD
VH 1 Classic
NSport+ HD
FightKlub HD
FightBox HD
Motowizja HD
Zest TV
2015-08-06 15:39:00 RJG
Klienci chętnie korzystają z usług łączonych UPC... a jak mają nie korzystać, gdy UPC w wielu lokalizacjach jest monopolistą, a do tego ma tak idiotyczne ceny, że jedynie pakiety usług się w miarę opłaca kupować?!
UKE, zanim wyda kolejną d****** opinię, powinno się zorientować, jak wygląda realny poziom zadowolenia abonentów z usług UPC, a zwłaszcza z oferty tv cyfrowej tego operatora. Powinno też zainteresować się, czemu UPC - mając tak świetną ofertę - traci abonentów usług tv...
2015-08-09 11:45:40 Dronna
Dokładnie
BRAKI W UPC WIELU kanałów które ma konkurencja
oferta najbardziej droga w porównania z konkurencją
tam gdzie nie ma konkurencji....
no i UPC NOTUJE SPADEK klientów telewizji cyforwej !!!!!
2015-09-02 18:55:29 La Liga27
Jeszcze czekam w UPC i bezwartościowe kanały mnie nie interesują!!!

Eleven i wprowadzenie bezwartościowych kanałów
8 8
odpowiedź