SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Comedy Central i Comedy Central Family z nowym logo i oprawą

Kanały Comedy Central Polska i Comedy Central Family od 21 lutego br.  wprowadzą nowe loga i oprawy graficzne. Pierwsza z tych stacji zmiany wspierać będzie kampanią reklamową.

Comedy Central i Comedy Central Family z nowym logo i oprawą

Odświeżenia obu kanałów są częścią globalnej strategii rebrandingowej marki Comedy Central. - Polska jest drugim po USA krajem, w którym wprowadzana jest zmiana identyfikacji wizualnej marki Comedy Central - mówi Monika Chojnacka - Maścianica, wiceprezes ds. rozrywki w MTV Networks International Emerging Markets.

Autorem nowego wizerunku Comedy Central jest firma Thelab z USA, której koncept artystyczny zwyciężył w przetargu oranizowanym przez MTV Networks. Ideą przyświecającą temu rozwiązaniu było zwiększenie widoczności ekspozycji marki zarówno na antenie telewizyjnej jak również na takich nośnikach jak iPady czy Internet i telefon. Znaczek kanału sygnowany podwójną literą C, gdzie jedna litera wchodzi w drugą, tworzy efekt 3D przy jednoczesnym stonowaniu palety kolorów oraz wyciszonej typografii.

Identyfikacja wizualna kanału komediowego Comedy Central Family w bezpośredni sposób nawiązuje do identyfikacji kanału Comedy Central. Autorem nowego logo i oprawy graficznej tej stacji jest agencja brand design Mamastudio.


logo Comedy Central od 21 lutego


aktualne logo Comedy Central


- Nowe logotypy w doskonały sposób oddają atrybuty marki Comedy Central jako stacji zabawnej, inteligentnej i podnoszącej na duchu - komentuje Chojnacka - Maścianica.


logo Comedy Central Family od 21 lutego



aktualne logo Comedy Central Family


Wraz z nową identyfikacją wizualną marek Comedy Central Polska i Comedy Central Family ruszają nowe, wiosenne ramówki obu stacji oraz kampania reklamowa kanału Comedy Central, która promować będzie zarówno nową oprawę jak i ofertę programową.

Akcja, która ruszy 21 lutego br. i potrwa miesiąc, prowadzona będzie pod hasłem “Comedy Central – włącz dobry humor”. Kampania obejmie telewizję (TVP, kanały At Media), radio (RMF FM, RMF Maxxx), prasę (“Tele Tydzień”, “To&Owo”, “Tele Świat”, “Tele Magazyn”, “Gazeta Telewizyjna”, “Fakt TV”, “TV2tygodnik”) oraz internet (Ipla, Interia.pl, Wp.pl, Facebook, Telemagazyn.pl).

Kreację przygotowała agencja Young & Rubicam, która wybrana została w przetargu. Za planowanie mediów odpowiadał MEC. 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Comedy Central i Comedy Central Family z nowym logo i oprawą

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
jam
będzie 16/9 czy dalej 4/3
8 8
odpowiedź
User
Marek
Jezu, ale kretyńska wymiana loga. Tamte takie czytelne i delikatne (no i rozpoznawalne) a te nowe to zginie w gaszczu logosow...
8 8
odpowiedź
User
walter
żałosne te nowe logotypy

po co zmieniać coś co było dobre????
8 8
odpowiedź
User
zasmach
słabizna te nowe loga. Stare były super, rozpoznawalne i oryginalne wśród pozostałych logosów ... a te to takie nijakie ...
8 8
odpowiedź
User
KK
Okropne są nowe loga
8 8
odpowiedź